Øm i maven, 12+ ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Emily2012<3

Jeg er 12+ og er øm i den nederste del af maven.. Som om jeg har lavet en masse motion og mine muskler gør ondt.

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Kruse90

BJNGJ. skriver:

Jeg er 12+ og er øm i den nederste del af maven.. Som om jeg har lavet en masse motion og mine muskler gør ondt.

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Jeg tror at det er ligamentsmerter

Anmeld

11. august 2011

Emily2012<3

Kruse90 skriver:

Jeg tror at det er ligamentsmerter

Okay, men synes ikke det føles som om det er helt inde i maven.. Men sådan mere udenpå agtigt..

Øv det er svært at forklare.. :/

Anmeld

11. august 2011

Sof

Det er livmoderen der vokser og er på vej opad i stedet for at blive nede i bækkenbunden. Det føles som om man har lavet 1000 mavebøjninger, men det er helt normalt, det betyder bare at det hele vokser som det skal 

Anmeld

11. august 2011

Emily2012<3

Sof skriver:

Det er livmoderen der vokser og er på vej opad i stedet for at blive nede i bækkenbunden. Det føles som om man har lavet 1000 mavebøjninger, men det er helt normalt, det betyder bare at det hele vokser som det skal 

JA det føles som om jeg har trænet..

Åååh men så er det jo godt at være lidt øm..

Anmeld

11. august 2011

Sof

BJNGJ. skriver:

JA det føles som om jeg har trænet..

Åååh men så er det jo godt at være lidt øm..

Ja, det er et godt tegn, selvom det er ømt som bare pokker 

Anmeld

11. august 2011

Maja!

Kan ikke sige hvad det er.. Men led også meget af det i starten af min graviditet uge 10-16 ca. Det var vildt irriterende, og jeg var ret urolig pga af det! Men er 38+3 idag med en meget aktiv pige! Så tror ikke du skal bekymre dig

Anmeld

11. august 2011

Emily2012<3

Sof skriver:

Ja, det er et godt tegn, selvom det er ømt som bare pokker 

Ja det er det godt nok.. Har ikke kunne mærke noget som helst i min mave mht til baby men nu kan jeg mærke der sker noget i maven når den er så øm.. 

Og tak for svar..

Anmeld

11. august 2011

Emily2012<3

Maja! skriver:

Kan ikke sige hvad det er.. Men led også meget af det i starten af min graviditet uge 10-16 ca. Det var vildt irriterende, og jeg var ret urolig pga af det! Men er 38+3 idag med en meget aktiv pige! Så tror ikke du skal bekymre dig

Okay, men håber på det er det som Sof skriver.. 

Men tak for svar..

Anmeld

11. august 2011

Sof

BJNGJ. skriver:

Ja det er det godt nok.. Har ikke kunne mærke noget som helst i min mave mht til baby men nu kan jeg mærke der sker noget i maven når den er så øm..

Og tak for svar..

Det var skam så lidt. Synes ikke du skulle være urolig over noget der faktisk er positivt, men jeg var det også da jeg ventede den første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.