Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 12+ og er øm i den nederste del af maven.. Som om jeg har lavet en masse motion og mine muskler gør ondt.
Er der nogen der ved hvad det kan være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BJNGJ. skriver: Jeg er 12+ og er øm i den nederste del af maven.. Som om jeg har lavet en masse motion og mine muskler gør ondt. Er der nogen der ved hvad det kan være?
Kruse90 skriver: Jeg tror at det er ligamentsmerter
Jeg tror at det er ligamentsmerter
Okay, men synes ikke det føles som om det er helt inde i maven.. Men sådan mere udenpå agtigt..
Øv det er svært at forklare.. :/
Det er livmoderen der vokser og er på vej opad i stedet for at blive nede i bækkenbunden. Det føles som om man har lavet 1000 mavebøjninger, men det er helt normalt, det betyder bare at det hele vokser som det skal
Sof skriver: Det er livmoderen der vokser og er på vej opad i stedet for at blive nede i bækkenbunden. Det føles som om man har lavet 1000 mavebøjninger, men det er helt normalt, det betyder bare at det hele vokser som det skal
JA det føles som om jeg har trænet..
Åååh men så er det jo godt at være lidt øm..
BJNGJ. skriver: JA det føles som om jeg har trænet.. Åååh men så er det jo godt at være lidt øm..
Ja, det er et godt tegn, selvom det er ømt som bare pokker
Sof skriver: Ja, det er et godt tegn, selvom det er ømt som bare pokker
Ja det er det godt nok.. Har ikke kunne mærke noget som helst i min mave mht til baby men nu kan jeg mærke der sker noget i maven når den er så øm..
Og tak for svar..
Maja! skriver: Kan ikke sige hvad det er.. Men led også meget af det i starten af min graviditet uge 10-16 ca. Det var vildt irriterende, og jeg var ret urolig pga af det! Men er 38+3 idag med en meget aktiv pige! Så tror ikke du skal bekymre dig
Kan ikke sige hvad det er.. Men led også meget af det i starten af min graviditet uge 10-16 ca. Det var vildt irriterende, og jeg var ret urolig pga af det! Men er 38+3 idag med en meget aktiv pige! Så tror ikke du skal bekymre dig
Okay, men håber på det er det som Sof skriver..
Men tak for svar..
BJNGJ. skriver: Ja det er det godt nok.. Har ikke kunne mærke noget som helst i min mave mht til baby men nu kan jeg mærke der sker noget i maven når den er så øm.. Og tak for svar..
Det var skam så lidt. Synes ikke du skulle være urolig over noget der faktisk er positivt, men jeg var det også da jeg ventede den første
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128