Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe ja, jeg føder jo i år, men 2012 byder på mange fede ting. Jeg glæder mig helt vildt! Kan jo være man kan nå nr 2 i 2012, haha!
Hehe ja, jeg føder jo i år, men 2012 byder på mange fede ting. Jeg glæder mig helt vildt! Kan jo være man kan nå nr 2 i 2012, haha!
Haha det ville sku være modigt Jeg er sat til Januar jo.. Så mit år kan nok ikke starte meget bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: skal snart tage de jernpiller.. satser da lige på de hjælper Hvor er det fantastisk at have så en lækker graviditet... håber det bliver ved
skal snart tage de jernpiller.. satser da lige på de hjælper
Hvor er det fantastisk at have så en lækker graviditet... håber det bliver ved
Jeg fik målt mit hæmoglobin (staves?) ved lægen i uge 8 eller 9 og der var det allerede for lavt, så jeg startede ikke mange dage senere og det HJALP så meget
Håber også den gode graviditet fortsætter
Nimbus1984 skriver: Hvor er du bare fin, sådan en flot mave håber jeg også jeg får
Hvor er du bare fin, sådan en flot mave håber jeg også jeg får
Altså hvor var det sødt Tusinde tak!!!
CmarianN skriver: Jeg fik målt mit hæmoglobin (staves?) ved lægen i uge 8 eller 9 og der var det allerede for lavt, så jeg startede ikke mange dage senere og det HJALP så meget Håber også den gode graviditet fortsætter
Det var da dejligt
CmarianN skriver: Haha det ville sku være modigt Jeg er sat til Januar jo.. Så mit år kan nok ikke starte meget bedre
Nej vi går også ind i det nye år med en nyfødt. Er jo sat til 30/11. Så det bliver ikke meget bedre
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nej vi går også ind i det nye år med en nyfødt. Er jo sat til 30/11. Så det bliver ikke meget bedre
Nej det er da en perfekt måde at slutte året og starte det næste med
CmarianN skriver: Nej det er da en perfekt måde at slutte året og starte det næste med
Ja, især når man har prøvet længe, og har været trist 3 jul/nytår fordi det heller ikke blev i den omgang man var gravid eller havde barn. Dejligt vi ikke skal igennem det igen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja, især når man har prøvet længe, og har været trist 3 jul/nytår fordi det heller ikke blev i den omgang man var gravid eller havde barn. Dejligt vi ikke skal igennem det igen
Åh ja for søren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128