min mavi :-) 15+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. august 2011

CmarianN

Jeg er godt nok 15+5 i dag, så billedet er fra i Søndags (ved godt jeg er ret stor, men er også lidt overvægtig, men rart maven former sig, så man SER gravid ud) ... Mit første mave-billede her på baby 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

TrineMine86

CmarianN skriver:

Jeg er godt nok 15+5 i dag, så billedet er fra i Søndags (ved godt jeg er ret stor, men er også lidt overvægtig, men rart maven former sig, så man SER gravid ud) ... Mit første mave-billede her på baby 

flot mave

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

TrineMine86 skriver:

flot mave

Tusind tak  roser kan man ikke få nok af 

Anmeld

11. august 2011

TrineMine86

CmarianN skriver:

Tusind tak  roser kan man ikke få nok af 

nej det kan man ikke, og slet ikke når hormonerne raser rundt i kroppen hehe

Anmeld

11. august 2011

Neon

Wow, det er vildt du har fået sådan en pæn mave så tidligt! Jeg er kun 11 uger henne.. Jeg ser bare ud som om jeg er blevet lidt små fed hehe. Glæder mig til at få en lige så fin mave som dig!

Anmeld

11. august 2011

Nessie

Hvor er det en fin mave, og man er da overhovedet ikke i tvivl om, at der gemmer sig en baby derinde

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

TrineMine86 skriver:

nej det kan man ikke, og slet ikke når hormonerne raser rundt i kroppen hehe

PRÆCIIIIS!!!!!  

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

Neon skriver:

Wow, det er vildt du har fået sådan en pæn mave så tidligt! Jeg er kun 11 uger henne.. Jeg ser bare ud som om jeg er blevet lidt små fed hehe. Glæder mig til at få en lige så fin mave som dig!

Orh det var sødt  Tusind mange tak!!!!!

Anmeld

11. august 2011

CmarianN

Nessie skriver:

Hvor er det en fin mave, og man er da overhovedet ikke i tvivl om, at der gemmer sig en baby derinde

Nej det er dejligt når det KAN ses  ... Det er kun når jeg har mine løse trøjer på, at man hvis man ikke kender mig, nok tænker jeg bare har spist lidt for mange flødeboller 

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

Neeej så fin du er  Synes ikke du ser stor ud, men du ser gravid ud, og det er bare skønt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.