3+2 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige høre om andre har haft samme problem...

Ifølge terminsberegneren herinde skulle jeg være 3+2- hvis jeg altså er gravid... Jeg har haft en forfærdelig kvalme de sidste 2 dage (hvilket jeg også har haft tidligere så tidligt, (men har haft nogle SA'er)
Jeg har prøvet og teste med æ-teste, fordi jeg havde hørt de kunne bruges til at måle en del af HCG (eller lign) fra ægløsningen til mens - hvis der altså er noget og måle..

Mine bliver helt positive inden for det første minut... Da jeg har en meget lang cyklus, er det 1½ uge siden jeg havde ægløsning, og der er stadigvæk 6 dage til mens..

Kan man regne med dem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Ifølge terminsberegneren herinde skulle jeg være 3+2- hvis jeg altså er gravid... Jeg har haft en forfærdelig kvalme de sidste 2 dage (hvilket jeg også har haft tidligere så tidligt, (men har haft nogle SA'er)
Jeg har prøvet og teste med æ-teste, fordi jeg havde hørt de kunne bruges til at måle en del af HCG (eller lign) fra ægløsningen til mens - hvis der altså er noget og måle..

Mine bliver helt positive inden for det første minut... Da jeg har en meget lang cyklus, er det 1½ uge siden jeg havde ægløsning, og der er stadigvæk 6 dage til mens..

Kan man regne med dem???

Jeg blev gravid "på" æl test så jeg vil da sie at man sagtens kan regne med dem..

Jeg er idag 22+6

Krydser fingre for dig.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Jeg blev gravid "på" æl test så jeg vil da sie at man sagtens kan regne med dem..

Jeg er idag 22+6

Krydser fingre for dig.

Så er der da lidt håb for mig ;o)

Tillykke med dig og din lækre pige

Anmeld

11. august 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Så er der da lidt håb for mig ;o)

Tillykke med dig og din lækre pige

Anmeld

11. august 2011

1Wish

Har prøvet præcis det samme! Tog en æ-test for sjov egentlig, da jeg vidste min ægløsning havde været der for over en uge siden, men testede altså positiv.. Tror jeg prøvede med 3. Så besluttede mig for at at prøve en g-test der så også viste positiv. Jeg er 3+5 hvis det er, så vi kan måske følges  Min rigtige testdag er imorgen så jeg håber de 2 streger viser sig!  !!  for dig, men vil råde dig til at vente med en g-test til selve test dagen, så du ikke bliver skuffet. Held og lykke

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Kan man regne med dem???

Det vil jeg mene du kan. Men vil nok råde dig til at tage en G-test. Hvis du kan teste positivt nu, kan du ihvertfald regne med at der er et befrugtet æg, og så er det blot at håbe, at det sætter sig fast. 

Jeg kan også teste meget tidligt, så for mig lyder det ikke usandsynligt. 

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

miss_ice skriver:

Har prøvet præcis det samme! Tog en æ-test for sjov egentlig, da jeg vidste min ægløsning havde været der for over en uge siden, men testede altså positiv.. Tror jeg prøvede med 3. Så besluttede mig for at at prøve en g-test der så også viste positiv. Jeg er 3+5 hvis det er, så vi kan måske følges  Min rigtige testdag er imorgen så jeg håber de 2 streger viser sig!  !!  for dig, men vil råde dig til at vente med en g-test til selve test dagen, så du ikke bliver skuffet. Held og lykke

Ej hvor dejligt at læse  Det kunne da være sjovt og følges ad...
Min mens kommer rimelig præcist, så er den ikke kommet på onsdag - morgen, så kan jeg teste der..

Krydser for dig imorgen  Men mon ikke den er der, når du nu har testet positiv

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det vil jeg mene du kan. Men vil nok råde dig til at tage en G-test. Hvis du kan teste positivt nu, kan du ihvertfald regne med at der er et befrugtet æg, og så er det blot at håbe, at det sætter sig fast. 

Jeg kan også teste meget tidligt, så for mig lyder det ikke usandsynligt. 

Jeg er lidt bange for svaret, så prøver og vente lidt med en g-test
Men godt og høre at du også kunne teste tidligt

Anmeld

11. august 2011

1Wish

Tak  jeg håber også den er der for dig  Min mens er også præcis, ku bare være SÅ typisk hvis den drillede denne mdr men ej det er bedst  at tænke positivt så gør ægget det også  Hehe.. Men du må lige lade os vide hva dommen er på onsdag  

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

miss_ice skriver:

Tak  jeg håber også den er der for dig  Min mens er også præcis, ku bare være SÅ typisk hvis den drillede denne mdr men ej det er bedst  at tænke positivt så gør ægget det også  Hehe.. Men du må lige lade os vide hva dommen er på onsdag  

det kan du tro jeg vil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.