Er det bare mig eller?? (bleer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Den lykkelige

serinasmor skriver:

hejsa

har lige tjekket ... en pige på 7 kg skal bruge str 4 (7-18 kg) maxi fra vibelle

det lyder som et stort spring ...men min datter har altid været en smal pige og kunne passe dem fra hun var 7 kg og kan stadig passe dem nu ved 11 kg ... de sidder rigtig godt på hende og kan KUN anbefales

Ok.. men hun bruger også 7-18 kg nu.. Så det er ikke fordi hun springer i str.. men mente bare at have hørt at dem fra både rema og aldi kun var til lidt større baby'er.. Men bare mig der husker fejl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Nå ok  Ej hvor er det mærkeligt.. men godt der ikke har været uheld..

Det er i forbindelse med at de har lavet dem ultra super tynde her for et par måneder siden - hvor de nye pakker kom i handlen 

Men jeg bryder mig ikke om de up and go, så det bliver de tynde her 

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Babymor2010 skriver:

Det er i forbindelse med at de har lavet dem ultra super tynde her for et par måneder siden - hvor de nye pakker kom i handlen 

Men jeg bryder mig ikke om de up and go, så det bliver de tynde her 

Nå ok, vidste slet ikke de lige havde lavet dem om..

Anmeld

11. august 2011

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Nå ok, vidste slet ikke de lige havde lavet dem om..

Jeg var opmærksom på det fordi jeg fik en mail 

Anmeld

11. august 2011

Moster Lagkage

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

libero har lavet nye modeller der hedder slim fit, og de har erstattet de normale. der er noget tyndere i det, og rigtigt at det virker som om der ikke er nok fyld i. men her virker de fint, har en der bruger størrelse 4 og en der bruger størrelse 6, og der er ingen problemer. ham der kan gå har bare ikke så stor en andemås mere.

ham den store er eller kendt for at kunne tisse igennem hvad som helst. vi har en kran på badeværelset til at løfte morgenbleen af ham. men der har ikke været noget.

Anmeld

11. august 2011

Moster Lagkage

Moster Lagkage skriver:

libero har lavet nye modeller der hedder slim fit, og de har erstattet de normale. der er noget tyndere i det, og rigtigt at det virker som om der ikke er nok fyld i. men her virker de fint, har en der bruger størrelse 4 og en der bruger størrelse 6, og der er ingen problemer. ham der kan gå har bare ikke så stor en andemås mere.

ham den store er eller kendt for at kunne tisse igennem hvad som helst. vi har en kran på badeværelset til at løfte morgenbleen af ham. men der har ikke været noget.

var lige for langsom.

Anmeld

11. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Nå änglemark.. ja dem har jeg slet ikke set før.. måske jeg bare ikke har lagt mærke til dem, fordi jeg bare altid har købt libero.. hvor køber i dem?? Er det ikke også noget med at de er allergi og svane mærket og alt det der??

De har alle de rigtige mærker og de kan købes i kvickly

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

De har alle de rigtige mærker og de kan købes i kvickly

Nå ok.. kan være jeg lige skulle prøve dem!!

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Moster Lagkage skriver:

Ha ha en kran
Ja jeg vidste slet kke at de har lavet dem om.. Men lyder jo til hos jer alle at de kan holde.. men når jeg kigger i bleen er det bare som en vatrundel  Virker slet ikke som noget fyld..

Anmeld

11. august 2011

Mor til L&S

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

Er det en ny pakke libero??

Libero har lige lavet nyt design og samtidig lavet bleerne tynderne, men skulle være kvalitet mæssigt det samme... Bare tyndere så den ikke fylder så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.