Er det bare mig eller?? (bleer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

LC

Den lykkelige skriver:

Ja måske derfor..
Men må da lige prøve køre i Aldi.. Men min datter vejer 7 kg.. hvad hedder størrelserne i Vibelle?? Mener at have læst tidligere at de ikke har fra helt små..

Vi har haft Vibelle bleer siden min datter var nyfødt, alle andre mærker har vi maks brugt et par dage hver så er vi gået tilbage til vibelle.

Så du kan sagtens få en der passer til 7kg. mener det er størrelse 3 eller 4 du så skal bruge.

Men der står kg interval på vibelle pakkerne, så det er rimelig nemt at finde ud af hvilken du skal have hvis du går efter at din datter vejer 7kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

serinasmor

hejsa

har lige tjekket ... en pige på 7 kg skal bruge str 4 (7-18 kg) maxi fra vibelle

det lyder som et stort spring ...men min datter har altid været en smal pige og kunne passe dem fra hun var 7 kg og kan stadig passe dem nu ved 11 kg ... de sidder rigtig godt på hende og kan KUN anbefales

Anmeld

11. august 2011

MorEllen

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

Vi har brugt Libero fra dag 1, og jeg synes kun godt om dem! Jeg har også bemærket at de bliver lidt tyndere i det jo større størelse, men jeg tror altså det gør at de er mer behagelig at ha på  -og giver større bevegelsesfrihed når de er tyndere. Min pige sover igennem 19-6,  hendes ble er tung om morgenen, men den holder alt inde

Anmeld

11. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Er det bare mig eller bliver bleerne tyndere og "dårligere" i det jo større de bliver?
Jeg køber libero til min datter og kan huske da vi gik fra str. 2 til 3 at jeg synes kvaliteten virkede dårligere..
Nu er vi så lige gået fra 3 til str. 4 og har lige åbnet idag og synes godt nok de virker meget tynde og dårlige i kvaliteten.. Hun er begyndt at sove igennem fra 19-7.. og tvivler da på om bleen kan holde sådan en omgang tis..  men vil da ikke vække hende for at skifte.. kan man købe tykke nat bleer?? Eller er det bare sådan?

Vi bruger änglamark bleer og de er meget kraftige og kan holde til 12 timers tid, samt afføring! De er bare gode!

Anmeld

11. august 2011

de-wett

Den lykkelige skriver:

da vi skiftede fra 3 til 4 i libero tissede min datter igennem konstant  så måske der er noget om det ? ellers også tissede hun bare mere  Nu er vi gået over til vibelle fra aldi og de er kanon gode syntes jeg. Vi er godt tilfreds. selv her i sommermånederne hvor hun har drukket en masse ´har den holdt hende helt tør. også om natten . Bleen har været rigtig tung om morgenen men ingen plet ved siden a bleen

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

de-wett skriver:

da vi skiftede fra 3 til 4 i libero tissede min datter igennem konstant  så måske der er noget om det ? ellers også tissede hun bare mere  Nu er vi gået over til vibelle fra aldi og de er kanon gode syntes jeg. Vi er godt tilfreds. selv her i sommermånederne hvor hun har drukket en masse ´har den holdt hende helt tør. også om natten . Bleen har været rigtig tung om morgenen men ingen plet ved siden a bleen

Ja så er det ikke bare mig.. Hun havde str. 4 på idag.. i max 3 timer og den var "skilt ad" i det vat og virkede næsten ikke til at kunne uge mere.. synes jeg er lidt utrolig.. er godt nok spændt på når hun vågner om hvordan den har holdt

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Vi bruger änglamark bleer og de er meget kraftige og kan holde til 12 timers tid, samt afføring! De er bare gode!

Nå änglemark.. ja dem har jeg slet ikke set før.. måske jeg bare ikke har lagt mærke til dem, fordi jeg bare altid har købt libero.. hvor køber i dem?? Er det ikke også noget med at de er allergi og svane mærket og alt det der??

Anmeld

11. august 2011

Clisolka

Den lykkelige skriver:

Heh 5'erne bliver ikke bedre  

Jeg har det som dig, jeg synes også de bliver tyndere og tyndere, men heldigvis har vi ingen uheld haft med vores datter 

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Morellen skriver:

Vi har brugt Libero fra dag 1, og jeg synes kun godt om dem! Jeg har også bemærket at de bliver lidt tyndere i det jo større størelse, men jeg tror altså det gør at de er mer behagelig at ha på  -og giver større bevegelsesfrihed når de er tyndere. Min pige sover igennem 19-6,  hendes ble er tung om morgenen, men den holder alt inde

Ja jeg har indtil nu også været meget tilfreds med libero.. men prøvede så lige købe nogle pampers idag og se.. og de var lige så "tynde".. Ja det giver nok mere bevægelsesfrihed og er rarere at have på.. men skal jo bare kunne holde tørt også.. er spændt på at se når hun vågner imorgen tidlig..

Anmeld

11. august 2011

Den lykkelige

Babymor2010 skriver:

Heh 5'erne bliver ikke bedre  

Jeg har det som dig, jeg synes også de bliver tyndere og tyndere, men heldigvis har vi ingen uheld haft med vores datter 

Nå ok  Ej hvor er det mærkeligt.. men godt der ikke har været uheld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.