piadas skriver:
Det lyder da bare SUPER! Jeg tror altså, der skulle noget overvindelse til, før jeg turde kaste mig ud i noget lignende! Men fedt at I fik en god oplevelse.

Jeg bed lige mærke i barnevognen - er det jeres egen eller er det den, de havde stillet frem? Den er da MEGAsmart med den der skygge-ting, så Richard ikke får solen i øjnene og man slipper for at trække i stedet for at skubbe barnevognen. Den har jeg ikke set før. Gad vide om den findes i DK, hvis altså det ikke er jeres, for så gør den jo!

Vi tog efter 100 overvejelser vores store barnevogn med. Altså den store grå på billederne. Det er Kirstines den gamle. Normalt er det jo den lille sorte Brio Sing jeg har med rundt, da den store ikke kan være i min lille bil.
Nå, men til sagen: Richard er liiiige stor nok til barnevognskassen i Brio sing'en. Og derfor sveder han som en sindsyg inde i den lille kasse. Og da familien dernede havde en klapvogn vi kunne låne, blev vi enige om at tage den store med. Det var vi rigtig glade for, og Richard sov godt i den store barnevogn, og de steder hvor det var bøvlet at have den med (byer osv) tog vi deres klapvogn i stedet.
Mht skyggen, så er den købt i babysam i Århus. Den kostede kassen!! Jeg mener 299 eller 399 kr!!! Men den passer så på både vores barnevogn, klapvogn og deres klapvogn og det hele. Ret smart. Plus at den er UV 50 "solsikker", hvilket var rart at vide. Plus at den kunne trækkes helt ned til kanten, så Richard lå helt i mørke og ikke kunne kigge ud (plus at salvende italienske kvinder ikke kunne kigge ind). Det var også et plus!
Anmeld