Så blev jeg insemineret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

CamillaValby

Hvor er det bare dejligt for dig

Nu bliver der og til den store guldmedalje

Det skal nok gå super godt. Se du ser også frem til ferien hihi så går tiden endnu hurtigere. Og en pain in the butt må du gerne være, det er tilladt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Mi

Tutter skriver:

De mener det har en vis effekt, på at ægget sætter sig fast osv.. Det er ikke videnskabeligt bevist, men det var værd og prøve

Yeah! De skal holde den vildeste fest

Jeps, alt som kan have den mindste effekt skal prøves!!!!!!!!!!!!

Nu venter så bare 14 dage i følelsesmæssigt helved

Anmeld

12. august 2011

Becks

CamillaValby skriver:

Hvor er det bare dejligt for dig

Nu bliver der og til den store guldmedalje

Det skal nok gå super godt. Se du ser også frem til ferien hihi så går tiden endnu hurtigere. Og en pain in the butt må du gerne være, det er tilladt hihi

1000 tak

Ja håber tiden går stærkere fordi ferien også er der og glæde sig til, meeeen tror det nu ikke

Anmeld

12. august 2011

Becks

Mi skriver:

Jeps, alt som kan have den mindste effekt skal prøves!!!!!!!!!!!!

Nu venter så bare 14 dage i følelsesmæssigt helved

Ja for satan det bliver strengt

Anmeld

12. august 2011

Mi

Tutter skriver:

Ja for satan det bliver strengt

Du må jo bare håbe på at dine nærmeste vil være tilgivende  når du igen tuder eller går nervøst op og ned af gulvet

Anmeld

12. august 2011

Becks

Mi skriver:

Du må jo bare håbe på at dine nærmeste vil være tilgivende  når du igen tuder eller går nervøst op og ned af gulvet

Uh ja det håber jeg

Altså! Jeg har prøvet og gå i seng 2 gange nu, kan ikke sove er for spændt! Det nytter sgu da ikke noget, jeg skal da sove de næste 14 dage GAB mand

Anmeld

12. august 2011

henh01

hvor er det dejligt at læse. Krydser for dig helt frem til din testdag

Anmeld

12. august 2011

Lisbeth1985

Tutter skriver:

Rigtig spændende

Hvordan går det med jeres forløb?

Vi er igang med vores 2.ivf-forsøg,så vi krydser fingre for,at det endelig er vores tur nu:-)

Anmeld

12. august 2011

muzen

Tutter skriver:

Har testdag den 26/8-11 - 2 dage efter jeg er rejst

Der var ikke skrevet donor.nr. på papiret, så det kunne jeg ikke se og kunne ikke lide og spørge haha..

Vi kom ind i lokalet og Astrid (lægen) var helt vild på mine vegne.. Hun var blevet så gladigår, da hun så at NU var keg klar..

Jeg skulle lige skrive under på, at de inseminerede mig med den donor og med MANGE sædbasser

Op på briksen med mig, og hun fører instrumentet ind og ind med kateteret.. Hun kunne ikke komme til, så hun skulle bruge et andet kateter.. Det virkede stadig ikke, så sygeplejersken måtte trykke mig på maven.. Det duede heller ikke, så hun scannede mig på maven, så Astrid kunne se hvilken vej hun skulle.. Og så funkede det  Det gjorde lidt ondt, men ikke voldsomt.. Pletbløder en del nu, men det er fordi hun har rodet så meget ved min livmoder!

Jeg lå der lidt, kom hen og fik akupunktur og så var det hjemad!

Gik op til Nørrebro st. og tog det forkerte tog! Opdagede det først 10 min efter.. Af igen og med det rigtige..

NU er der ikke andet for, end at vente og vente og vente og.....

OMG det bliver de længste 14 dage i mit liv.. Ikke nok med man går og glæder sig til ferie, så glæder man sig også til det her.. PUHA.. Jeg bliver en pain in the ass

ej hvor er det bare godt. glæder mig til at hører en udate.

må jeg spørge om noget. hvordan foregår det når man skal have lavet et barn uden at det er fordi man ikke selv kan.

antså har du været på en masse medicin først? og eller er det "bare" at de holder øje med din ægløsning, også du får et skud sæd?

og håber på at du kan klare det helt med "naturens vej"

jeg spørg fordi jeg vil meget gerne vide hvordan en det foregår som singel

Anmeld

12. august 2011

Sof

Tutter skriver:

Astrid (lægen) og jeg, blev enige om at ham gutten her, var en lækker én, så selvfølgelig ville de finde vej til mine små æg

Hvor genialt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.