Lidt opdate fra os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Maria-s

piadas skriver:

Dejlig update! Jeg må vist også snart tage mig sammen!

Lyder superdejligt med en farmor, der tog lidt over, så du kunne sidde og slappe af. Jeg kan sagtens følge dig i, at man helt har glemt, hvordan man gør.

Godt at han er ved at være ovre vaccinen. Ida sagde heller ikke noget til 3 mdr. vaccinationen, men så tog hun godt nok revanche ved 5 mdr. vaccinationen. Der fik hun både feber osv.

Jeg har fundet selen til barnevognen frem. Jeg har samme problem som dig, så jeg tør simpelthen ikke lægge hende fra mig nogen steder længere, hvor hun kan falde ned. Det er hun for flyvsk til!

SNYYYYD med uge sydpå! Jeg vil også med den sommer, vi har haft!

Nå men - god tur!

ja vi mangler også en update fra dig!

Ja man sidder bare der og ser på hun vugger/ underholder eller går frem og tilbage med barnevognen for at få bettemand til at sove. Og hun nyder det og JEG nyder det, men man sidder også der og føler helt dårlig samvittighed på en måde, så det var lidt svært lige de første par dage, der sprang jeg op hele tiden og sagde "skal jeg ikke" og "jeg skal nok selv gå med ham" fordi jeg følte jeg bare SAD der og lod hende om alt det "trælse". Men så sagde hun til mig "Maria, nu sætter du dig ned! Jeg skal nok sige til hvis jeg ikke gider. Men det gider jeg godt, jeg nyder det". Såååå dejligt for mor her at høre, så derefter NØD jeg det bare

Her er barnevognsselen også kommet frem for noget tid siden, fordi han var ved at møve sig op over kanten en dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Tak for dejlig update. Og sikke skønne billeder.

AG

Velbekomme og tak

Jeg kan jo ikke bare sidder her og ende med altid kun at læse, jeg må jo også komme med lidt! (og så var der jo lige mulighed for at flashe billeder!! )

Anmeld

13. august 2011

Sofia

Deeejlig update! Skønne Noah! Lyder virkelig hyggeligt med sommerhusturen, for ja, selvom ungerne er skønne, er det også dejligt at kunne læne sig tilbage en gang i mellem. Jeg var på cafe med en veninde for et par dage siden og ude at shoppe, det var skønt, og Alfred var hjemme hos farmand i mens, jeg nød sådan at jeg ikke skulle afbrydes pga. grød, mad osv.

Dejligt der ikke skete noget i forbindelse med faldet..

Uhh Alfred skal have 5 mdr vaccinen i næste uge, håber han tager det ligesom Noah!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.