Tiden går sååå stærkt, hvad I andre sikkert også kan skrive under på
Jeg må indrømme at jeg ikke har været særlig aktiv herinde det sidste (lange) stykke tid, men der er så meget der fylder og overskuddet har ikke lige været til en masse skriveri... 
Men nu er tiden vist lige til lidt update! Noah springer derudaf. Han er på nippet til at begynde at kravle ser det ud til. Han møver sig frem og vi skal flere gange ved puttetid ind til ham fordi han er møffet frem i sin seng og hidsigt ligger og brokker sig fordi han er kommet totalt mast ind i et hjørne med hovedet og ikke rigtig kan finde ud af at komme væk
Der skal ske noget hele tiden, dog er han god til at underholde sig selv med sit legetøj, som bliver rystet, snakket med, skreget og hvinet til og spist/ bidt i i stor stil! Vi har sådan er stor bred pufting ud fra vores sofa og den plejer jeg tit at ligge ham på, mens jeg lige laver hans mad eller hvis jeg lige skal ordne et eller andet. Det er vi dog stoppet med, FORDI der simpelthen er så meget gang i ham at han her den anden dag simpelthen væltede ned fra den!! 
Han rullede fra ryggen om på maven samtidig med han rakte ud efter sin dyne oppe over hans hovede, hvilket resultede i et glidende rullefald ud over kanten. Jeg SPRANG ned til ham oppe fra køkkenet hvor jeg var i gang med blendning af hans mos og hjertet sad helt opppe i halsen for der kom ikke en lyd fra ham! Inde i mit hovede havde jeg allerede set at han var faldet ned på hovedet og havde brækket halsen (han lå skjult bag vores sofabord) Da jeg så kommer hen så jeg kan se at han ligger totalt overrasket, stadig med et fast greb i dynen og kigger på mig som om han siger; heeey mor, der var ikke mere sofa?? Så heldigvis skete der ikke noget, men mor her tør altså ikke mere bare sådan at ligge ham Noah-fisen fra sig

I mandags fik han sin 5 mdr. vacc. som han tog lige så fint som sin 3 mdrs. -næsten ingen gråd, så stooolt mor
Dog har han haft feber her de efterfølgende dage og været en del pylret. Det er dog ved at vende, så jeg håber vi meget snart har vores glade dreng tilbage
I går vågnede han om natten ved en 2 tiden fik sin mad og ville så bare IKKE sove igen, lå vågen i hvert fald en time. Derefter vågnede han igen ved en vel 6 tiden vil jeg tro hvor jeg tog ham over i sengen. Klokken 7.30 "opgav" vi og gik ind i sturen så farmand kunne få sovet. Her sov han vel en 20 minutter på mit bryst
men SÅ var det også slut med det der soveri! Til mniddagstid var han i sin seng i omkring 2 timer (hvor han vel sov omkring 1 time alt i alt, men han synes IKKE det var sjovt han sku ligger derinde og han pyldrede en del. Det resulterde så i at han var så trættrættræt han han seriøst faldt i SØVN imens han spiste sin aftensmos ved en 18 tiden 

I nat har han sovet ok og vores "rytme" ser ud til at være ved at vende tilbage og ligenu ligger han og får sin middagslur 
I uge 29 var vi på camoing med mine svigerfamilie i nordjylland og det var super hyggeligt og MEGET dejligt for mor her at der var en farmor, der hungerede efter at holde, nusse og trille Noah i søvn 
Så kunne mor her nemlig få lov til bare at sidde. Sidde og lave ikke en hujende disse! det var SÅ DEJLIGT! Gud hvor havde jeg glemt hvor dejligt det kan være bare at sidde og drikke en kop kaffe og lave ikke en meter. Bare kigge på at min søn hygger sig og har det godt og at der er en anden der lige rejser sig og siger jeg tar ham, når han græder......
Det var også fantastisk at have familietid at se Noah og farmand hygge sig sammen. Manden min har arbejdet rigtigrigtig meget det sidste stykke tid og tiden sammen, både ham og jeg men især ham og Noah, har været meget sparsom. Men jeg håber det snart bliver bedre, når der kommer en ansat mere på hans arbejde
Men lige nu nyder vi bare at vi har ferie sammen og på søndag tager vi en uge til det solrige sydspanien i sommerhus med pool og det hele og vi skal bare være sammen og nyde hiandens selskab som den familie vi er 

Jeg tror meget snart Noah må få et par tænder og vi har haft snakket om, om det pylder han har lige nu faktisk godt kunne være en blanding af vacc. OG tænder der er på vej. Men vi kan nu ikke rigtig mærke noget på hans gummer, så nu må vi se 
Det var lige lidt herfra. Til slut slipper i selvfølgelig ikke for "lidt" billeder
De er fra campingturen