Deltidssygemeldning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Mettefpigen

Jeg er tjener og blev fuldtidssygemeldt i omkring uge 20 pågrund af at lægen var bange for at der skulle ske noget baby eller mig på arbejdspladsen.. Og han blev heller ikk glad men man skal tænke på at lægen giver ikk sygemeldinger ud for ingenting så når de gør det så er det, det helt rigtige at gøre... Og hvis hun blir sur så sig noget igen.. Hun kan ikk tillade sig at tale sådan til dig når det er for dit barns skyld at du blir sygemeldt...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Louiiiise

Problemet ligger i at jeg har en meget speciel chef. Siden jeg fortalt at jeg var gravid, har hun gået og bagtalt mig overfor mine kollegaer. Alt hvad jeg gør er ikke godt nok.

Så alting er meget anspændt omkring mig og hende.

Anmeld

11. august 2011

Mettefpigen

Louiiiise skriver:

Problemet ligger i at jeg har en meget speciel chef. Siden jeg fortalt at jeg var gravid, har hun gået og bagtalt mig overfor mine kollegaer. Alt hvad jeg gør er ikke godt nok.

Så alting er meget anspændt omkring mig og hende.

Hvis det havde været mig så havde jeg nok konfronteret hende.. Spørge hende hvad hendes problem er....

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Jeg har opgivet at konfronteret hende med det, da det altid vil være påstand mod påstand. Jeg vil ALDRIG vinde sådan en sag, da min chef altid ville sige at det har hun aldrig sagt. Jeg vil heller ikke ødelægge forholdet mellem pigerne og min chef. Jeg kan se mig ud af det, da jeg skal på barsel.

Mange af pigerne er bange for hende.

Anmeld

11. august 2011

maria_wlt

Louiiiise skriver:

Jeg har opgivet at konfronteret hende med det, da det altid vil være påstand mod påstand. Jeg vil ALDRIG vinde sådan en sag, da min chef altid ville sige at det har hun aldrig sagt. Jeg vil heller ikke ødelægge forholdet mellem pigerne og min chef. Jeg kan se mig ud af det, da jeg skal på barsel.

Mange af pigerne er bange for hende.

Hvis jeg var dig så ville jeg gå til min fagforening... 

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Jeg har snakket med fagforeningen, de vil gerne hjælpe. Men får nok ikke et bedre forhold med hende, hvis jeg blander fagforeningen ind i sagen. Så går hun først baglængs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.