Deltidssygemeldning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Louiiiise

Hej tøser

Ja det siger lidt sig selv. Jeg har siden uge 5 og indtil nu haft rigtig mange problemer med smerter i lænden og i ballen. Det er så bare blevet værre jo længere, jeg er kommet hen.

Jeg har gået til fys siden uge 6 og idag da jeg var nede ved min fys anbefalede hun også udover min egen jordemor at jeg skulle deltidssygemeldes.

Så nu må jeg hvis heller lytte lidt til hvad folk siger til mig.

Jeg synes bare det er super svært at skulle fortælle min chef det, da jeg er bange for hvordan hun vil tage det

NU skal det siges at hun gik amok, da jeg kom og fortalte at jeg var gravid

Hvordan har jeres chefer taget det, da i blev sygemeldt?

Knus Louise - 18+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

maria_wlt

Louiiiise skriver:

Hej tøser

Ja det siger lidt sig selv. Jeg har siden uge 5 og indtil nu haft rigtig mange problemer med smerter i lænden og i ballen. Det er så bare blevet værre jo længere, jeg er kommet hen.

Jeg har gået til fys siden uge 6 og idag da jeg var nede ved min fys anbefalede hun også udover min egen jordemor at jeg skulle deltidssygemeldes.

Jeg synes bare det er super svært at skulle fortælle min chef det, da jeg er bange for hvordan hun vil tage det

Knus Louise - 18+5

Min chef tog det hele normalt.. Jeg blev sygemeldt i uge 19..

Men det kommer slet ikke bag på mig at nogle chefer bliver lidt knotten.. Men det viser jo så desværre bare at det er en dårlig chef..

Anmeld

11. august 2011

Wimmie

Louiiiise skriver:

Hej tøser

Knus Louise - 18+5

Må jeg spørge hvad du arbejder med?

Har du evt. mulighed for at tage en tillidsmand eller en mellemleder med til samtalen med din chef? Tror i hvert fald det kunne være en god idé at have en person med derinde hvis du er bange for hvad din chef kunne finde på at sige.

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Jeg er førstedame i Skoringen. Så står og går mange timer

Selvom vi er et kæmpe firma, har vi desværre ingen tillidsmand i firmaet. Men det ville være en rigtig god ide, hvis vi havde en.

Da jeg var oppe og fortælle at jeg var gravid, havde jeg taget min mand med. Men hun tog det ikke pænere af den grund

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Puha, har lige snakket med min læge og hun sagde jeg skulle gå til halv tid Hvor mange timer gik i ned?

Anmeld

11. august 2011

maria_wlt

Louiiiise skriver:

Puha, har lige snakket med min læge og hun sagde jeg skulle gå til halv tid Hvor mange timer gik i ned?

Jeg blev sygemeldt på fuldtid... Pga en fosterreduktion.. Blev sygemeldt af læge på Riget

Er sosu-hjælper...

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Hvad er forsterreduktion? Altså at du havde mindre foster vand end normalt?

Anmeld

11. august 2011

maria_wlt

Louiiiise skriver:

Hvad er forsterreduktion? Altså at du havde mindre foster vand end normalt?

Nej Jeg var gravid med enægget tvillinger, men den ene var desværre ikke rask nok til at leve. Så man går igennem maven og brænder navlestrengen over, så man ikke ricikere at den syge dør derinde og så tager en anden med..

Drengen på mit profil billed er den anden raske tvilling

Anmeld

11. august 2011

Louiiiise

Puha. Det måtte være en hård oplevelse, men godt at den anden dreng er rask og sund

Godt vi har sådan nogle dygtige læger idag

Anmeld

11. august 2011

maria_wlt

Louiiiise skriver:

Puha. Det måtte være en hård oplevelse, men godt at den anden dreng er rask og sund

Godt vi har sådan nogle dygtige læger idag

Ja de læger er vi meget glade for

Du skal ikke tage det så tungt med din chef. Hvis du er fastansat så kan hun ikke gøre andet end at acceptere det. 

Og hvis der kommer problemer så er du forhåbenltig medlem af en fagforening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.