Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cnmigo skriver: Se link til facebook - orker ikke at lægge alle fotos ind hihi. Smid et bud: http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.235860276452714&type=1
Se link til facebook - orker ikke at lægge alle fotos ind hihi.
Smid et bud:
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.235860276452714&type=1
Stand og pris ? Billede to der er det kun de lyserøde støvler med pels, nr 2 fra oven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Stand og pris ? Billede to der er det kun de lyserøde støvler med pels, nr 2 fra oven
Den grå pels med futter 200 kr
Lyserøde støvlefutter 30 kr
Bordeaux festkjole 220 kr
Samlet 400pp
Bud er velkomne - alle priser er pp
cnmigo skriver: Den grå pels med futter 200 kr Lyserøde støvlefutter 30 kr Bordeaux festkjole 220 kr Samlet 400pp Bud er velkomne - alle priser er pp
Kjole og jakke med futter er langt over hva jeg vil gi, så vil ikk engang byde Så ka ikk svare sig kun med de lyserøde..Men tak for hurtigt svar.
Lou87 skriver: Kjole og jakke med futter er langt over hva jeg vil gi, så vil ikk engang byde Så ka ikk svare sig kun med de lyserøde..Men tak for hurtigt svar.
bare iorden, men kjolen finder du ikke lige rundt om hjørnet da den er fra udlandet.
Men fint nok
cnmigo skriver: bare iorden, men kjolen finder du ikke lige rundt om hjørnet da den er fra udlandet. Men fint nok
Den ligner bare lidt en jeg fandt på et marked hvor der stod en udenlandsk mand og solgte.. og den gav jeg kun 40 kr for.Så får man jo desværre sammenlignet lidt Men forstår godt at hvis man selv har givet mere man ikk vil sælge det billigt. Held og lykke med salg.
cnmigo skriver: Sætter lige billederne med ind for at være sikker på vi taler om det samme: 200 kr pp 120 kr pp 100 kr. pp 60 kr. pp Håber jeg talte rigtigt - ellers må du lige vende tilbage. Bud er velkomne
Sætter lige billederne med ind for at være sikker på vi taler om det samme:
200 kr pp
120 kr pp
100 kr. pp
60 kr. pp
Håber jeg talte rigtigt - ellers må du lige vende tilbage.
Bud er velkomne
Hov, mente 7 25 34 og 64
Lou87 skriver: Den ligner bare lidt en jeg fandt på et marked hvor der stod en udenlandsk mand og solgte.. og den gav jeg kun 40 kr for.Så får man jo desværre sammenlignet lidt Men forstår godt at hvis man selv har givet mere man ikk vil sælge det billigt. Held og lykke med salg.
Ja ok, 40 kr har jeg i hvert fald ikke kun givet for den!
Men forstår sagtens sammenligningen
gravid20 skriver: Hov, mente 7 25 34 og 64
Er de 3 første billeder ikke korrekte så?
Og det sidste er vel det her så?
Sølvkjole med sko og pandebånd 100 kr pp
Brun og lyserød kjole 85 kr, pp
Hvor meget tænker du for regnsættet??
Anneiris skriver: Hvor meget tænker du for regnsættet??
tjaeh 75 pp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128