Æl ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Ja altså sku meget gerne have ægløsning i denne uge.. Eller rettere det squ starte igår.. Men Idag kan jeg simpelthen mærke mit underliv så meget og så er spørgsmålet så, hvor lang tid er der ægløsning (altså hvor den er helt rigtig) min kæreste kommer først hjem imorgen aften og ja ved jo ikke om det kan nås ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Tona

Anonym skriver:

Ja altså sku meget gerne have ægløsning i denne uge.. Eller rettere det squ starte igår.. Men Idag kan jeg simpelthen mærke mit underliv så meget og så er spørgsmålet så, hvor lang tid er der ægløsning (altså hvor den er helt rigtig) min kæreste kommer først hjem imorgen aften og ja ved jo ikke om det kan nås ???

Er det ikke 24 timer den varer? Det tror jeg  Men hvis du kan mærke den i dag og ikke kunne mærke den i går, så er den vell først startet i dag

Anmeld

15. august 2011

lotte-pigen

En ægløsning varer 18 timer (ca). Så det er ikke for at være negativ, men det kan godt være at i ikke kan nå det. Men hvis i har været sammen inden for de sneste 4 dage, kan der stadigvæk være noget levedygtigt sæd i dig, som kan angribe ægget.

Jeg krydser finger for at i kan nå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.