er i klar over hvor meget vores unger vokser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Loggidut

nu har jeg lige pakket julepynten væk, og i den forbindelse fandt jeg gamle ting og sager i min skunk...jeg fandt bl.a en pose fyldt med Tiffanies mindste bleer...jeg havde selvfølgelig gemt dem til når hun skulle til at lege med dukker...og det er jo så småt begyndt, så derfor kom de helt frem i dagens lys...

det her er de allermindste bleer jeg har kendskab til, af pampers..de samme som de havde på neonental (staveplade her tak) og de er jo mikro små...og jeg kan da tydelig huske hvor meget for store de var til hende...hun forsvandt jo helt i dem!

nå nede i bunden af den her pose, dukker så det sjoveste af det sjoveste op...en lille kyse, som michael kørte i babysam og købte til Tif, for alt vi havde var bare så meget for stort! den her kyse er en størrelse 40, og den passede hun helt nøjagtigt.

altså, at stå med den her fine lille kyse, som i virkeligheden kun blev brugt en eneste gang, altså på vej hjem fra sygehuset, det er jo helt og aldeles urealistisk!
Drengene troede jeg tog pis på dem dajeg fortalte at det var Tiffanies første hue!

for lige at vende tilbage til de bleer...så har hendes baby so real fået en på, hun er vel omkring 40 cm, vil jeg tro...og hun kan knap nok passe dem, lol...der er blevet strammet godt op om maven på den kan jeg love jer for.

det er da sindsygt hvor store vores unger i virkeligheden er blevet.

et godt råd...dyk i gemmeren og kig hvad i har fra dengang, det er jo sindsygt som det sætter tingene i perspektiv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Helle30

Hehe Slogs. Jeg er skisme på vej i gemmerne, men det er ikke bare for at more mig over, hvor meget Sofie er vokset. Lige om lidt kommer der jo én, som skal bruge det, jeg finder.
Vi har desværre ikke flere af de helt små bleer. Sofie fik en So Real-dukke i julegave, og det havde da været lidt sjovt om dukken kunne have fået sådan en ble på. Der fulgte godtnok én med dukken, men den skal nu nok hurtigt blive slidt op.
Men ja! Det er vildt som de vokser. Bare dét at vi indimellem må sande, at én eller anden natdragt eller bluse, som vi har været super glade for, nu simpelthen MÅ lægges væk, fordi pigen ellers kommer til at ligne en rullepølse i den - det er hårdt, når man stadig synes, hun er en lille pjevs.
Det skal nu nok vise sig at vi kan fornemme, hvad der er sket, når vi ganske forsigtigt (og mens vi holder hendes hovede) lemper lillesøster ned i en str. 50....

- Helle

Anmeld

5. januar 2009

Nadi

Ja jeg bliver med jævnemellemrum mindet på det. Oliver's babytøj bliver lånt ud for tiden så når jeg pakker ned og ud så ser jeg alt hans gamle tøj og bliver helt skruk og synes bare tiden løber derud af med 110 i timen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.