nu har jeg lige pakket julepynten væk, og i den forbindelse fandt jeg gamle ting og sager i min skunk...jeg fandt bl.a en pose fyldt med Tiffanies mindste bleer...jeg havde selvfølgelig gemt dem til når hun skulle til at lege med dukker...og det er jo så småt begyndt, så derfor kom de helt frem i dagens lys...
det her er de allermindste bleer jeg har kendskab til, af pampers..de samme som de havde på neonental (staveplade her tak) og de er jo mikro små...og jeg kan da tydelig huske hvor meget for store de var til hende...hun forsvandt jo helt i dem!
nå nede i bunden af den her pose, dukker så det sjoveste af det sjoveste op...en lille kyse, som michael kørte i babysam og købte til Tif, for alt vi havde var bare så meget for stort! den her kyse er en størrelse 40, og den passede hun helt nøjagtigt.
altså, at stå med den her fine lille kyse, som i virkeligheden kun blev brugt en eneste gang, altså på vej hjem fra sygehuset, det er jo helt og aldeles urealistisk!
Drengene troede jeg tog pis på dem dajeg fortalte at det var Tiffanies første hue!
for lige at vende tilbage til de bleer...så har hendes baby so real fået en på, hun er vel omkring 40 cm, vil jeg tro...og hun kan knap nok passe dem, lol...der er blevet strammet godt op om maven på den kan jeg love jer for.
det er da sindsygt hvor store vores unger i virkeligheden er blevet.
et godt råd...dyk i gemmeren og kig hvad i har fra dengang, det er jo sindsygt som det sætter tingene i perspektiv!
Anmeld