Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MASSER af herfra
Håber på det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Jeg er sikker på, at det bare er fordi der er gang i æggene, de vokser jo hurtigt og der er mange af dem Jeg kunne kun holde ud at have bukser med elastik på inden ÆU, fordi de bare fyldte så meget, og jeg følte det hele var så spændt alt hvad jeg kan for jer
Jeg er sikker på, at det bare er fordi der er gang i æggene, de vokser jo hurtigt og der er mange af dem
Jeg kunne kun holde ud at have bukser med elastik på inden ÆU, fordi de bare fyldte så meget, og jeg følte det hele var så spændt
alt hvad jeg kan for jer
Tak
Jeg håber, at du har ret og at de kan se mange ægbasser, der er klar til ÆU i morgen
baby84 skriver: hvor bliver det spændende søde.. Krydser alt hvad jeg har. Har også været så bange for at det var æl de gange hvor jeg har mærket aktivitet dernede, men hver gang har det været pga æggene der pressede sig på. Glæder mig til at høre hvordan det er gået i morgen..
hvor bliver det spændende søde.. Krydser alt hvad jeg har. Har også været så bange for at det var æl de gange hvor jeg har mærket aktivitet dernede, men hver gang har det været pga æggene der pressede sig på.
Glæder mig til at høre hvordan det er gået i morgen..
Det bliver super spændende! Jeg synes, at jeg har meget mere aktivitet denne gang Men jeg håber, at det bare er fordi, der er fest med kæmpe store æg Jeg kan slet ikke klare tanken om, at jeg måske har ægløsning og det hele er spildt...
Jeg håber, at alt er vel hos jer
nielsen80 skriver: alt skal bare gå godt!!!!!!!!!!!!!!! det er din tur
alt skal bare gå godt!!!!!!!!!!!!!!!
det er din tur
Det håber jeg Og så kommer i lige bagefter (nu må den køkultur f... indtræffe)
Hvordan går det hos jer? Er i kommet igang igen?
Mor til Liva skriver: MASSER af herfra Håber på det bedste
alt hvad jeg kan
Sof skriver: alt hvad jeg kan
Mange tak
Lisbeth1985 skriver: Det håber jeg Og så kommer i lige bagefter (nu må den køkultur f... indtræffe) Hvordan går det hos jer? Er i kommet igang igen?
Ja synes også at det er ved at være VORES tur nu!!!.
Jamen her går det fint, er startet på nedregulering i dag, og regner så med, at om en måneds tid, så er det ÆU/ÆO. Ønskebarn74 har givet mig nogle gode tips til at forbedre kvaliteten af mine æg, så håber vi denne gang får et på A-skalaen, som så selvfølgelig ender i den dejligste bebs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128