Kryds fingre for os i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

MLT

11. august 2011

Lisbeth1985

EmmaJosephine skriver:

Anmeld

11. august 2011

Kruse90

Jeg krydser alt hvad jeg kan søøde
Så kan du også krydse for mig Jeg skal også ned og forhåbelig planlægge ÆU.
Jeg vil tænke på dig søøde indtil jeg hører noget fra dig

Sidste gang var der også total meget bumlen i mig Og jeg fik også taget 13 æg ud, så tror det er fordi der er en del.
Denne gang er det næsten lige så livligt derinde, har derimog ''kun'' 9-11 de mener bliver helt klar.

Anmeld

11. august 2011

Muffin_girl

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Jeg har brug for et par krydsede fingre... Vi skal til scanning på Skejby i morgen, hvor vi forhåbentlig skal planlægge ÆU i den kommende uge

Jeg har super meget aktivitet i mit understel og er faktisk bange for, at jeg har ægløsning Så vi krydser fingre for, at det bare er fordi, der er mange æg undervejs.. Hvis jeg har ægløsning bliver forsøget jo aflyst

Jeg håber, at i alle har det godt

Lisbeth

Ønsker dig held og lykke  

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan søøde
Så kan du også krydse for mig Jeg skal også ned og forhåbelig planlægge ÆU.
Jeg vil tænke på dig søøde indtil jeg hører noget fra dig

Sidste gang var der også total meget bumlen i mig Og jeg fik også taget 13 æg ud, så tror det er fordi der er en del.
Denne gang er det næsten lige så livligt derinde, har derimog ''kun'' 9-11 de mener bliver helt klar.

Tak sødeste! Jeg krydser fingre for dig i morgen:-) Mange kram til dig

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

AalborgPigen skriver:

Ønsker dig held og lykke  

Tak:-)

Anmeld

11. august 2011

Nessie

Jeg er sikker på, at det bare er fordi der er gang i æggene, de vokser jo hurtigt og der er mange af dem

Jeg kunne kun holde ud at have bukser med elastik på inden ÆU, fordi de bare fyldte så meget, og jeg følte det hele var så spændt

alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

11. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Jeg har brug for et par krydsede fingre... Vi skal til scanning på Skejby i morgen, hvor vi forhåbentlig skal planlægge ÆU i den kommende uge

Jeg har super meget aktivitet i mit understel og er faktisk bange for, at jeg har ægløsning Så vi krydser fingre for, at det bare er fordi, der er mange æg undervejs.. Hvis jeg har ægløsning bliver forsøget jo aflyst

Jeg håber, at i alle har det godt

Lisbeth

hvor bliver det spændende søde.. Krydser alt hvad jeg har. Har også været så bange for at det var æl de gange hvor jeg har mærket aktivitet dernede, men hver gang har det været pga æggene der pressede sig på.

Glæder mig til at høre hvordan det er gået i morgen..

Anmeld

11. august 2011

nielsen80

alt skal bare gå godt!!!!!!!!!!!!!!!

det er din tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.