Først til Februar ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Hvem?

Frk-Lotusblomst skriver:

Og det havde du så gjort.

Uhh jeg ville så gerne til holsterbro, hvis kke det var fordi jeg bor 1 times kørsel fra århus. - helt ud på næsen, så endnu længere til holsterbro.

Om ikke andet, så er jeg da kommet ind, jeg beholder drengene i DP'en, da vi har fået de mest fantastiske pladser og det samme sted, så vil ik til at ta dem ud igen for så st få topladser forskellige steder til Januar.

Vi er i fuld gang med at ska til at renovere 1. sal, så nu er mit mål at få den hel færdig inden studiestart i Februar, men håber stadig at 3 melder fra så jeg kan komme ind nu her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

louisevl

Bondefruen skriver:

Åh hvor er det træls, ska først starte udd. til Februar i Århus, sidder li og overvejer at ringe til Ålborg for at høre om de har flere pladser med start til September..

Så havde drengene ik behøvet at starte i Dp endnu, hvor er det bare træls alt sammen!!!

Sorry, li lidt brok brok

Æv æv æv havde sådan håbet du kom ind til september Men krydser da fingre for der er nogle der springer fra, så du kan starte til september

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

louisevl skriver:

Æv æv æv havde sådan håbet du kom ind til september Men krydser da fingre for der er nogle der springer fra, så du kan starte til september

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

Bondefruen skriver:

Om ikke andet, så er jeg da kommet ind, jeg beholder drengene i DP'en, da vi har fået de mest fantastiske pladser og det samme sted, så vil ik til at ta dem ud igen for så st få topladser forskellige steder til Januar.

Vi er i fuld gang med at ska til at renovere 1. sal, så nu er mit mål at få den hel færdig inden studiestart i Februar, men håber stadig at 3 melder fra så jeg kan komme ind nu her 

Jah ved du hvad, så har du da nok at tage dig til.
Så må du vente og se hvad fremtiden bringer.

Den dag vi startede manglede vi 2 i klassen, dagen efter kom der 2 ny ind fra ventelisten. Det var ret stressende for dem, men nu fik de da pladser.

Anmeld

11. august 2011

ekzunz

Jeg skal også først starte til februar Jeg er helt mentalt klar til at starte i skole NU, så det er såååå irriterende at jeg skal vente 6 mdr.

Jeg er blevet optaget på Socialrådgiveruddannelsen i Hillerød. Der er også alt optaget og ventelister....

Men - det er jo superfedt at vi i det hele taget er kommet ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.