Først til Februar ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Hvem?

Åh hvor er det træls, ska først starte udd. til Februar i Århus, sidder li og overvejer at ringe til Ålborg for at høre om de har flere pladser med start til September..

Så havde drengene ik behøvet at starte i Dp endnu, hvor er det bare træls alt sammen!!!

Sorry, li lidt brok brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

eElak

Bondefruen skriver:

Åh hvor er det træls, ska først starte udd. til Februar i Århus, sidder li og overvejer at ringe til Ålborg for at høre om de har flere pladser med start til September..

Så havde drengene ik behøvet at starte i Dp endnu, hvor er det bare træls alt sammen!!!

Sorry, li lidt brok brok

Ring og spørg Århus og Aalborg om der ikke er en standbyliste, eller ledige pladser.. .:-)

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bondefruen skriver:

Sorry, li lidt brok brok

Ville da ringe og høre om der findes ledige pladser med sept. start. Hvad er du kommet ind på? 

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

KaLee skriver:

Ring og spørg Århus og Aalborg om der ikke er en standbyliste, eller ledige pladser.. .:-)

Jeg er kommet på ventelisten i Århus, som nr. 3.....

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ville da ringe og høre om der findes ledige pladser med sept. start. Hvad er du kommet ind på? 

Er kommet ind på socialrådgiveruddannelsen i Århus, er kommet på venteliste som nr. 3

Ålborg er alt optaget og de laver slet ikke ventelister.

Har også li ringet til Holstebro, men hun vidste det ik lige, så venter på studievejlederen ringer derfra.....

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bondefruen skriver:

Er kommet ind på socialrådgiveruddannelsen i Århus, er kommet på venteliste som nr. 3

Har også li ringet til Holstebro, men hun vidste det ik lige, så venter på studievejlederen ringer derfra.....

Altså, du er kommet ind på Århus i februar, men er på venteliste til sept. start? 

Jeg håber du finder en løsning. Kunne da være skønt at komme i gang. 

Anmeld

11. august 2011

Hvem?

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså, du er kommet ind på Århus i februar, men er på venteliste til sept. start? 

Jeg håber du finder en løsning. Kunne da være skønt at komme i gang. 

Præcis, er nu 3 på ventelisten til Septemberholdet, så håber på miraklet da det ku være skønt at komme igang, nu hvor drengene er startet i DP og jeg har gået hjemme i lidt over 2 år..

Og syntes bare der er en eviiiighed til Februar

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

Bondefruen skriver:

Sorry, li lidt brok brok

Ej det er jeg ked af at høre.
Ved hvor meget du ønskede dig start til september. Du kan også ringe til Århus skolen og sige du virkelig ønsker en plads til september og forklare situationen med du lige har startet dagpleje til dine børne og de starter, også sige at hvis der bliver en åben plads til september vil du meget gerne have den.

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej det er jeg ked af at høre.
Ved hvor meget du ønskede dig start til september. Du kan også ringe til Århus skolen og sige du virkelig ønsker en plads til september og forklare situationen med du lige har startet dagpleje til dine børne og de starter, også sige at hvis der bliver en åben plads til september vil du meget gerne have den.

Og det havde du så gjort.

Uhh jeg ville så gerne til holsterbro, hvis kke det var fordi jeg bor 1 times kørsel fra århus. - helt ud på næsen, så endnu længere til holsterbro.

Anmeld

11. august 2011

eElak

Bondefruen skriver:

Det skal nok blive realistisk.. 

Jeg er optaget i københavn - samme uddannelse. Og ved at de får bekræftelser/tilbagemeldinger i denne uge.. fristen var mandag. Så måske har de ikke fået talt alle op endnu.

Så håbet er der endnu! :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.