ægdonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

er der nogen her der er øgdonor? Ved ikke lige om det passer ind i dette emne, men jeg har en veninde der søger æg og da der ingen ægdonor er i KBH står det ret så meget på stand by - derfor overvejer jeg meget at melde mig og hjælpe en masse der står i lign,. situationer og ikke kan komme videre. Men jeg tror måske hele tiden jeg vil tænke når min veninde så får æg "er det mine æg der er brugt"

Er lidt i syv sind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

foto på lærred

Hejsa

er der nogen her der er øgdonor? Ved ikke lige om det passer ind i dette emne, men jeg har en veninde der søger æg og da der ingen ægdonor er i KBH står det ret så meget på stand by - derfor overvejer jeg meget at melde mig og hjælpe en masse der står i lign,. situationer og ikke kan komme videre. Men jeg tror måske hele tiden jeg vil tænke når min veninde så får æg "er det mine æg der er brugt"

Er lidt i syv sind..

Kontankt nogle private fertilitetsklinikker og forhør dig om hvordan og hvorledes. Du kan ikke donerer til nogle du kender. Der er anyminitet mellem doner og modtager.

Anmeld

11. august 2011

Nettemor

hej.
jeg er ikke ægdonor men jeg har bestemt at når jeg om et par år ikke skal bruge mine selv vil jeg være det.
jeg syns det er super flot af kvinder der gør dewt for man får ikke så meget ud af det personligt andet end at hjælpe et andet menneske (som jo også er stort)
men du kan ikke selv vælge at hun skal have dine æg. det er den der står øverst på listen der får dem. men det vil jo stadig hjælpe din veninde med at komme højere op på listen.
der blev for noget tid siden opretten en tråd herinde med en afstemning og netop dette og der kom faktisk en del info med fra nogle herinde der ved noget om det.. skal lige se om jeg kan finde den
og så var der en herinde som havde meldt sig og lavede et par tråde om det men kan ikke lige huske hvem ...

Anmeld

11. august 2011

foto på lærred

nettemor skriver:

jeg er ikke ægdonor men jeg har bestemt at når jeg om et par år ikke skal bruge mine selv vil jeg være det.

Anmeld

11. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Hejsa

Er lidt i syv sind..

Ville gerne kunne gøre sådan noget for en veninde... Men jeg tror selv jeg ville gå og tænke... Det er faktisk mit barn - agtigt... Hvis det var en helt ukendt person, ville det jo være ligemeget, men i og med at man vil omgåes det her barn der kommer ud af det, så ville jeg på én eller anden måde nok være ked af at det ikke var mit eget... Det er en meget kompliceret følelse jeg har omkring det her emne.... Men jeg synes det er SÅ stort at der er nogle der vil hjælpe dem der er barnløse... Overvejedr selv at donere æg, når jeg vel og mærke har fået de børn jeg vil have... Har hørt noget om at det gør noget ved ens egen fertillitet

Anmeld

11. august 2011

Nettemor

Muhmi skriver:

Ville gerne kunne gøre sådan noget for en veninde... Men jeg tror selv jeg ville gå og tænke... Det er faktisk mit barn - agtigt... Hvis det var en helt ukendt person, ville det jo være ligemeget, men i og med at man vil omgåes det her barn der kommer ud af det, så ville jeg på én eller anden måde nok være ked af at det ikke var mit eget... Det er en meget kompliceret følelse jeg har omkring det her emne.... Men jeg synes det er SÅ stort at der er nogle der vil hjælpe dem der er barnløse... Overvejedr selv at donere æg, når jeg vel og mærke har fået de børn jeg vil have... Har hørt noget om at det gør noget ved ens egen fertillitet

du må slet ikke donere direkte til din egen veninde så det vil ikke være et problem så hvis hun endelig skulle ske at få et af dine æg ved et tilfælde ville du ikke vide noget om det.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

du må slet ikke donere direkte til din egen veninde så det vil ikke være et problem så hvis hun endelig skulle ske at få et af dine æg ved et tilfælde ville du ikke vide noget om det.

men man ville nok lede efter lighedstegn. det er det jeg frygter

Anmeld

11. august 2011

sus73

Anonym skriver:

men man ville nok lede efter lighedstegn. det er det jeg frygter

Man vælger en donor som ligner den skal modtage ægget. Så hvis du ikke har samme karakteristika som din veninde (øjenfarve, hårfave o.lign) vil hun heller ikke modtage dit æg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.