Hvad skal jeg tage på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad passer sig bedst til bryllup

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

890 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2009

Plysbjørnen

sagen er den at om 6 måneder skal Kai og jeg giftes, godt nok på rådhus...

Men helt ærlig hvad skal man tage på, jeg nægter at blive gift i cowboybukser og T-shirt. Men ejer intet anden, min eneste kjole er nærmest hulkort, sort og så kan jeg med garanti ikke passe den...

Så hvad synes i??

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Anja

Kjole vil jeg helt klart synes.

Bare tænk, det er om 6 mdr ! Du er jo begyndt din kostomlægning, så du kan jo være mange kg lettere til den tid, så du skal da ud at finde noget nyt, når brylluppet nærmer sig

Anmeld

5. januar 2009

Loggidut

orrrrrk...der er jo lang tid til...fnis...det var mit motto...og pludselig kan det sgu komme til at knibe!

har du selv en ide om hvad du skal have på...hvid brud...alm. kjole...eller bare helt alm tøj...hvad ligger dagen op til?

og hvad størrelse regner du med at bruge om et halvt år...du kan jo være krympet enormt på den tid

Anmeld

5. januar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

orrrrrk...der er jo lang tid til...fnis...det var mit motto...og pludselig kan det sgu komme til at knibe!

har du selv en ide om hvad du skal have på...hvid brud...alm. kjole...eller bare helt alm tøj...hvad ligger dagen op til?

og hvad størrelse regner du med at bruge om et halvt år...du kan jo være krympet enormt på den tid

Altså jeg vil gerne være hvid brud dog uden en brudekjole (synes ikke brudekjole hører hjemme på rådhus), men tøjet skal være hvidt... Det må gerne være noget lidt pænere end almindeligt tøj for mig, men det er en alm. kjole jo også for jeg har normalt aldrig en kjole på...

Havde lidt overvejet noget spaserdragt jakkesæt agtigt noget... Den store drøm (utopi) er at jeg har smidt 30 kg... Men skal jeg være realistisk bliver det sgu nok ikke til mere end 10 - 15 kg... Så det er vel omkring str 48...

En ting ved jeg og det at jeg aldrig får Kai stoppet i et jakkesæt, et par pæne bukser og en skjorte ja, jakke (hvis jeg er heldig), slips aldrig i livet...

Men der ud over bliver det den helt store fest... Lokalerne er bestilt, maden bestemt (dog ikke bestilt endnu)...

Betina

Anmeld

5. januar 2009

Lene76

10-15 kg er da osse meget.... din kropsfacon kan ændre sig meget.... men jeg syntes kjole med mindre du føler dig bedre tilpas i spaserdragt jakkesæt agtigt noget

Min søster blev gift i en hvis jakkesæt med sorte striber og hendes mand det omvendte hehe.... men hvis i ska ha taget billeder så tror jeg du vil fortryde at du ik har kjole på den en dag..... her tænker jeg om 10-15 år når man kigger på billedet, ok bukser på på mit bryllup.... men det kan godt være det bare er mig, det er jo en smagssag min søster siger hun ik har fortrudt endnu... og nu er det snart 4 år siden....

Knus Lene

Anmeld

5. januar 2009

Mikkelmusen

Jeg er jo ikke selv til kjoler... sjældent i hvert fald. Men den dag ville jeg alligevel vælge det... Nu elsker jeg jo at kigge på tøj, så prøv at kigge på nogle af følgende links... Der er nogle rigtig smukke kjoler imellem

http://christabellas.dk/pi/Dream_Dress_in_Ivory_1942_12.aspx

http://christabellas.dk/pi/Vanille_Dream__1867_12.aspx

Jeg kigger videre senere.

Anmeld

5. januar 2009

Nadi

Jeg synes du skal ta det på du føler dig bedst tilpas i, om det er jakkesæt, nederdel eller kjole skal jeg ikke kunne sige. Og som der er blevet skrevet før så kan der jo godt ryge en del kg på 6 mdr, og så kan det være at din kropsfigur bare passer perfekt til enten det ene eller det andet, og så ved du lige præcis hvad det er du skal have på. Du kan jo også have en tanke én dag og en anden idé en helt 5. dag. Så jeg synes du skal vente lidt med at beslutte sig på noget endegyldigt.
Men jeg havde selv en kjole på da Dennis og jeg blev gift på rådhuset

Anmeld

5. januar 2009

Kaufie

Jeg ville også vælge en kjole - men det skal selvfølgelig være en du har det godt i - så skal du nok stråle om kap med solen ligegyldig hvilken str du ender i

Men sikke da en motivation for et vægttab.....

Anmeld

5. januar 2009

ivfmarie

Jeg syns da det kunne være lidt fræk med et to-delt sæt. Med lidt snæver nederdel og en jakke med et godt snit i taljen... Sådan et sæt kan give en hvilken som helst kvinde en flot "timeglas-figur".
Det kan du selvfølgelig også godt få kjoler der kan, men hvis du nu ikke normalt er kjole-menneske, så har du mådke mere glæde af et to-delt sæt der kan bruges hver for sig til andet "almindeligt" tøj bagefter?

Btw... hvor fedt at I skal giftes - tillykke med det!
Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.