Loggidut skriver:
orrrrrk...der er jo lang tid til...fnis...det var mit motto...og pludselig kan det sgu komme til at knibe!
har du selv en ide om hvad du skal have på...hvid brud...alm. kjole...eller bare helt alm tøj...hvad ligger dagen op til?
og hvad størrelse regner du med at bruge om et halvt år...du kan jo være krympet enormt på den tid
Altså jeg vil gerne være hvid brud dog uden en brudekjole (synes ikke brudekjole hører hjemme på rådhus), men tøjet skal være hvidt... Det må gerne være noget lidt pænere end almindeligt tøj for mig, men det er en alm. kjole jo også for jeg har normalt aldrig en kjole på...
Havde lidt overvejet noget spaserdragt jakkesæt agtigt noget... Den store drøm (utopi) er at jeg har smidt 30 kg... Men skal jeg være realistisk bliver det sgu nok ikke til mere end 10 - 15 kg... Så det er vel omkring str 48...
En ting ved jeg og det at jeg aldrig får Kai stoppet i et jakkesæt, et par pæne bukser og en skjorte ja, jakke (hvis jeg er heldig), slips aldrig i livet...
Men der ud over bliver det den helt store fest... Lokalerne er bestilt, maden bestemt (dog ikke bestilt endnu)...
Betina
Anmeld