plukveer i uge 15!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

baby012

jeg fik den første i uge 18 ..  

alt for stresset med flytningen og problemer med barnefaren. 

bare tag den lidt med ro  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

bobbles

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nej det er også mit problem

ja og det kan være svært at finde tid til at slappe af når man har børn i forvejen der skal aktiveres

Anmeld

11. august 2011

Ludo

Ligger her og tankerne køre rundt i mit hovede...

Har haft en rigtig stresset dag hvor der bare ikkenoget der er lykkedes. jobbet har stresset, da jeg kom hjem havde ungerne en lige så dårlig dag som mig... manden lavede mad og det hele så skulle ikke røre mig andet end sætte mig til bordet..  Kunne vist godt mærke det havde vært en lang dag...

Men nu er det så jeg spørg for kan ikke huske det selv.. hvornår startede i med at få plukveer?? jeg er i 15 +1 og syntes bare det er meget tidligt de er kommet!! og det var ikke kun en enkelt eller to jeg fik.. nej det var 8-10 stykker.. og stoppede først da jeg fik lagt mig ned og slappede af... har ikke ondt eller noget, så håber da ikke der er noget i gære!!!

Jeg er i 25-0 og har haft dem siden uge 10, har været igennem en masse scanninger og skal stadig til scanning. Har fået at vide at hvile og ro er det eneste der hjælper så lig dig med benene op på divaen og slap af når du kan. Ved det er lidt svært med 2 andre børn (er også mit 3. barn)

Anmeld

11. august 2011

TaAsJu

Glæder mig til at komme til Dk om 2 uger så jeg også kan blive scannet... Men nu tager vil lige en forlænget weekend på hyttetur med nogle gode venner i den Grønlandske natur... så skal der bare slappes af med en god bog og hygge...

Anmeld

11. august 2011

Muffinmus

fik dem fra uge 12 med anden barn:-)

Anmeld

19. august 2011

FruHolm <3

Skal vi ikke krydse finger for det hjælper på en hurtiger fødsel.. den sidste tog lig knap 21 timer med veer.. og alt i alt fra jeg blev sat igang 36

hold da op det var en lang fødsel :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.