plukveer i uge 15!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
15 svar
1 synes godt om
11. august 2011

TaAsJu

Ligger her og tankerne køre rundt i mit hovede...

Har haft en rigtig stresset dag hvor der bare ikkenoget der er lykkedes. jobbet har stresset, da jeg kom hjem havde ungerne en lige så dårlig dag som mig... manden lavede mad og det hele så skulle ikke røre mig andet end sætte mig til bordet..  Kunne vist godt mærke det havde vært en lang dag...

Men nu er det så jeg spørg for kan ikke huske det selv.. hvornår startede i med at få plukveer?? jeg er i 15 +1 og syntes bare det er meget tidligt de er kommet!! og det var ikke kun en enkelt eller to jeg fik.. nej det var 8-10 stykker.. og stoppede først da jeg fik lagt mig ned og slappede af... har ikke ondt eller noget, så håber da ikke der er noget i gære!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

FruHolm <3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Har haft en rigtig stresset dag hvor der bare ikkenoget der er lykkedes. jobbet har stresset, da jeg kom hjem havde ungerne en lige så dårlig dag som mig... manden lavede mad og det hele så skulle ikke røre mig andet end sætte mig til bordet..  Kunne vist godt mærke det havde vært en lang dag...

Men nu er det så jeg spørg for kan ikke huske det selv.. hvornår startede i med at få plukveer?? jeg er i 15 +1 og syntes bare det er meget tidligt de er kommet!! og det var ikke kun en enkelt eller to jeg fik.. nej det var 8-10 stykker.. og stoppede først da jeg fik lagt mig ned og slappede af... har ikke ondt eller noget, så håber da ikke der er noget i gære!!!

mine startede omkring uge 15 og havde stortset hverdag hele graviditeten, ofte så mange at jeg var nødt til at stoppe, og nogen gange endda sætte mig ned

Anmeld

11. august 2011

TaAsJu

MinBabyOscar <3 skriver:

mine startede omkring uge 15 og havde stortset hverdag hele graviditeten, ofte så mange at jeg var nødt til at stoppe, og nogen gange endda sætte mig ned

Dejligt at høre det ikke kun er mig.. kan ikke huske hvornår de startede sidst og det er "kun" 2 år siden.. men husker de ikke var så slemme som de var i dag!!!

Anmeld

11. august 2011

Moms

Hej

Håber din næste dag bliver bedre

Jeg mærkede mine første 16+4. Dog kke så mange og så voldsomt som du beskriver, men jeg var heller ikke stresset. Kun lidt :-)

Moms

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Mine begyndte at komme jævnligt allerede fra uge 12 :-) så tror ikke du skal være nervøs. Bare lyt til din krop og slap af :-)

Anmeld

11. august 2011

modesty

Jeg har haft 50-60 plukveer om dagen siden uge 18 (er 31+2). Har fået scannet livmoderhalsen og det har ikke haft nogen effekt. 8-10 stykker på en dag er helt okay, også selvom det er tidligt :-)

Anmeld

11. august 2011

FruHolm <3

Dejligt at høre det ikke kun er mig.. kan ikke huske hvornår de startede sidst og det er "kun" 2 år siden.. men husker de ikke var så slemme som de var i dag!!!

hehe okay

ja det er rart, så ved man også at det ikk err fordi der er noget galt men er da sikker på at det er det der har hjulpet til at jeg havde så hurtig en fødsel

Anmeld

11. august 2011

TaAsJu

MinBabyOscar <3 skriver:

hehe okay

ja det er rart, så ved man også at det ikk err fordi der er noget galt men er da sikker på at det er det der har hjulpet til at jeg havde så hurtig en fødsel

Skal vi ikke krydse finger for det hjælper på en hurtiger fødsel.. den sidste tog lig knap 21 timer med veer.. og alt i alt fra jeg blev sat igang 36

Anmeld

11. august 2011

bobbles

mine kom i uge 18 men de holdte op igen når man lagde sig ned og slappede af med fødderne oppe.. det er et tegn på man nok skal blive bedre til at lytte til sin krop, det er jeg dog ikke så god til

Anmeld

11. august 2011

TaAsJu

Frøken Christiansen skriver:

mine kom i uge 18 men de holdte op igen når man lagde sig ned og slappede af med fødderne oppe.. det er et tegn på man nok skal blive bedre til at lytte til sin krop, det er jeg dog ikke så god til

Nej det er også mit problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.