Hvem er urimelig her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg venter mig, og er ikke sammen med faren længere.

Jeg vil gerne have at barnet får mit efternavn. Men faren vil have barnet får hans efternavn og han vil bare ikke rokke sig!

Jeg synes bare det er fair at barnet hedder mit efternavn(og hans til mellemnavn) nu når han skal bo hos mig, og det er mig der har sørget for alt til den lille indtil videre. Han har stort set ikke deltaget i hele graviditeten(derfor vi er gået fra hinanden) og så kommer han pludseligt og gør det krav

Er det mig der er urimelig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Topp

Anonym skriver:

Jeg vil gerne have at barnet får mit efternavn. Men faren vil have barnet får hans efternavn og han vil bare ikke rokke sig!

Jeg synes bare det er fair at barnet hedder mit efternavn(og hans til mellemnavn) nu når han skal bo hos mig, og det er mig der har sørget for alt til den lille indtil videre. Han har stort set ikke deltaget i hele graviditeten(derfor vi er gået fra hinanden) og så kommer han pludseligt og gør det krav

den sag bestemmer du da - da barnet skal bo ved dig

Anmeld

11. august 2011

Aagaard

Han skal da ha' dit efternavn, det er ham som er unfair.

Anmeld

11. august 2011

Topp

Anonym skriver:

HUSK at hvis i får fælles forældre myndighed kan du IKK bare lave det om senere - UDEN han skriver under - så gør det som du vil have det fra start....

min datter skulle have heddet faderens mellemnavn - men det droppede jeg... da jeg ikke syntes det navn skulle stå på min dør... så hun hedder kun mit navn

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Han synes jeg er rigtig urimelig når nu det er mig der får "lov" at have ham boende

Anmeld

11. august 2011

Topp

Anonym skriver:

Han synes jeg er rigtig urimelig når nu det er mig der får "lov" at have ham boende

det har jo ikke noget med navnet at gøre at barnet skal bo ved dig - det siger han nok få at få dig til at se "retfærdigheden" i det *GG*

vælg det DU vil - men overvej hans mellemnavn hvis du tænker på det... du kan ikk slette - men altid tilføje det med tiden, hvis man syntes..

Den løsning valgte jeg - da vi ikk var på talefod dengang... og også KUN ses fordi det er tvungent - jeg er SÅ glad for jeg ikk brugte hans mellemnavn

Anmeld

11. august 2011

Alba

enten deltager man eller gør man ikke, han kan ikke fravælge at deltage og så forlange at hans navn bliver efternavn, det er jeg på din side.  

Anmeld

11. august 2011

Fru.Mäes <3

Du bestemmer helt og holden i denne situation!!! Havde dt været mig, så vat barnet kunng kommet til at hedde mit efternavn... Hvis DADDY ikke vil være en del af graviditeten, så skal han hellere ikke have krav på noget son helst!! Bare min mening

Anmeld

11. august 2011

Nalle

Syntes overhovedet ikke du er urimelig

Anmeld

11. august 2011

Rsa

Kan barnet ikke få et efternavn fra jer begge to?

Det vil da være det mest optimale og symboliserer, synes jeg, hvem barnet er... Nemlig en blanding af jer begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.