Køns-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

baby012

Nadia&Daniel skriver:

Har personligt altid gerne ville vide det - men min mand vill ikke vide det.. Han sagde at jeg bare kunne få besked, men hallo - tror han selv at jeg ville kunne holde min mund

Men er glad for vores beslutning - vi kendte dato (hendes fødselsdag), og tidspunkt hun vil komme til verden - så lidt overraskel ville vi gerne have

Det kan jeg godt forstå, det må bare være så fantastisk når den lille så endelig kommer så man får det a vide  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Nadia&Daniel

gravid20 skriver:

Det kan jeg godt forstå, det må bare være så fantastisk når den lille så endelig kommer så man får det a vide  

Vi havde aftalt med dem, at de IKKE måtte sige noget, før min mand fik h*n i armene (fik planlagt kejsersnit, så min mand fik hende i armene først)

Men det var en ældre sygeplejeske, og det først hun siger er: "nej, hvor er HUN smuk"..

Og overlægen: "du måtte jo ikke sige det"

Hun blev helt flov

Anmeld

11. august 2011

baby012

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde aftalt med dem, at de IKKE måtte sige noget, før min mand fik h*n i armene (fik planlagt kejsersnit, så min mand fik hende i armene først)

Men det var en ældre sygeplejeske, og det først hun siger er: "nej, hvor er HUN smuk"..

Og overlægen: "du måtte jo ikke sige det"

Hun blev helt flov

hehe, det var sikkert en dejlig overraskelse for jer begge alligevel  

de er jo ventet med længsel de små babyer <3 

syns personligt der er ALT for lang tid til at jeg får min lille baby i armene, glæder mig rigtig meget til at møde "hende" 

Anmeld

11. august 2011

SjeBets

stemte andet, da jeg ventede min to var der kun scanninger til dem hvor man troede der var noget galt, eller hvis man var over 35. 

Jeg fik en scanning på hver der var planlagt, fordi jeg er disponibel for tvillinger, og de ville tjekke om der var en eller to, der var heldigvis kun en hver gang.  Ved den første blev jeg scannet igen 8 dage før fødsel fordi jeg var gået 9 dage over og ved nummer to blev jeg ikke scannet igen,. 

Og de første scanninger var for tidlig til at sige køn, selv om vi nu ikke ville vide det. tog det som det kom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.