Køns-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: havde jeres læge ret ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

963 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. august 2011

baby012

Da i var til kønsskanning, "gættede" lægen så rigtigt da de fortalte kønnet  

har indtil videre fået a vide at det er en pige, men er jo lidt nervøs over de gange man høre om det man forventede en pige, og vupti! så kom der en dreng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
gravid20 skriver:

Da i var til kønsskanning, "gættede" lægen så rigtigt da de fortalte kønnet  

har indtil videre fået a vide at det er en pige, men er jo lidt nervøs over de gange man høre om det man forventede en pige, og vupti! så kom der en dreng  

Det plejer da at være omvendt? alle babyer starter med at være drenge og så videreudvikler sig til piger

har selv fået af vide det var en dreng og finder ud af det indenfor den næste måned om det er rigtigt... men så meget rigtigt ud på scanningen...

Venter med at stemme til efter fødsel

Anmeld

10. august 2011

Anonym11

Jeg har et fint billede af min babys tissetrold og pung

Så jeg tror bestemt de får ret her, hehe.

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Du mener MD scanning ikk? Husk det er IKKE en kønscanning, men scannings lægen gider bare deres bud på kønnet og det er der endda nogle der ikke vil, da de netop synes folk går for meget på i kønnet tiul den scanning og ikke om barnet har det godt.

Vi fik ikke noget bud til MD, da jeg sagde, at vi have været til selvbetalt kønsscanning, men så scanningslægen noget mellem bene, så måtte han gerne lige sige til. Han så ikke noget, men kiggede heller ikke ordenligt.

Det er dog til de efterfølgende vækstscanninger blevet bekræftet, at tvilling a er en pige.

Anmeld

11. august 2011

baby012

Kofoed. skriver:

Du mener MD scanning ikk? Husk det er IKKE en kønscanning, men scannings lægen gider bare deres bud på kønnet og det er der endda nogle der ikke vil, da de netop synes folk går for meget på i kønnet tiul den scanning og ikke om barnet har det godt.

Vi fik ikke noget bud til MD, da jeg sagde, at vi have været til selvbetalt kønsscanning, men så scanningslægen noget mellem bene, så måtte han gerne lige sige til. Han så ikke noget, men kiggede heller ikke ordenligt.

Det er dog til de efterfølgende vækstscanninger blevet bekræftet, at tvilling a er en pige.

MD- viste en pige, men skal til en kønsskanning idag for at se om det er rigtigt  

så nej, jeg mener en faktisk køns-skanning . 

Anmeld

11. august 2011

baby012

Anonym11 skriver:

Jeg har et fint billede af min babys tissetrold og pung

Så jeg tror bestemt de får ret her, hehe.

Ja så er den jo nok god nok hehe

Anmeld

11. august 2011

Nadia&Daniel

Har stemt blank - vi valgte ikke at kende kønnet

Anmeld

11. august 2011

baby012

Wampires skriver:

Det plejer da at være omvendt? alle babyer starter med at være drenge og så videreudvikler sig til piger

har selv fået af vide det var en dreng og finder ud af det indenfor den næste måned om det er rigtigt... men så meget rigtigt ud på scanningen...

Venter med at stemme til efter fødsel

Ja okay hehe, 

jeg har en veninde og fætterens kæreste, der ventede en lille pige, men da den bette kom ud måtte de så ud og bytte det lysserøde  

Anmeld

11. august 2011

baby012

Nadia&Daniel skriver:

Har stemt blank - vi valgte ikke at kende kønnet

Det ville jeg også rigtig gerne  

men skal være alene med "hende" her. så vil gerne være så forberedt som muligt.. men næste gang når vi er to om det vil jeg bestemt heller ikke vide det  

Anmeld

11. august 2011

Nadia&Daniel

gravid20 skriver:

Det ville jeg også rigtig gerne  

men skal være alene med "hende" her. så vil gerne være så forberedt som muligt.. men næste gang når vi er to om det vil jeg bestemt heller ikke vide det  

Har personligt altid gerne ville vide det - men min mand vill ikke vide det.. Han sagde at jeg bare kunne få besked, men hallo - tror han selv at jeg ville kunne holde min mund

Men er glad for vores beslutning - vi kendte dato (hendes fødselsdag), og tidspunkt hun vil komme til verden - så lidt overraskel ville vi gerne have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.