Så får jeg nok min dejlige søn i armene imorgen<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

SaNiNa

uuuh mon der er kommet nogle veer? krydser finger og pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

FogL

Ih hvor dejligt! Håber alt er vel, at du er i fødsel nu og at I snart får jeres lille pus i armene! 

Anmeld

11. august 2011

3rollinger

170811 skriver:

Ja jeg har jo haft tegnblødning, min slimprop er gået, og begyndende veer siden mandag morgen. Tidligere idag var jeg meget frustreret! Men i eftermiddags lagde jeg mærke til at det løb lige vel meget ud af mig, og vi tog på fødegangen her 19:30 og sørme så; sivende vand

Så hvis jeg ikke får veer i løbet af natten, skal jeg ind og sættes igang imorgen kl 9:30!!!!!

Nu er jeg bare virkelig spændt. Har pakket tasken, og skal i bad, også på hoved i seng og få sovet. Wuhuu!

IIIhhhh, hvor spaendende. Og hvor er du heldig. Det er bare den bedste dag og det stoerste oejeblik i hele ens liv. Hver gang man faar en lille ny bebs i armene. Og de foelgende dage hvor man laerer hinanden at kende er bare saa skoenne og intense.

Stort tillykke paa forhaand 

Anmeld

11. august 2011

Mor Christa

EJ, hvor er det dog spændende !!! mon du er i fødsel nu??
glæder mig rigtig meget til at høre en update på det hele

Anmeld

11. august 2011

170811

Ingen veer, ingen fødsel

Tilgengæld har jeg sovet bedre i nat, end jeg har gjort længe  Så nu tager vi på hospitalet og får den lille bebs ud :p

Jeg er godt nok nervøs og spændt. Nervøs for smerten. Har jeg ikke rigtig været, før nu! Men jeg skal nok komme igennem det - ligesom alle jer andre kvinder :p

Tak for vestøv og så videre

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Ja jeg har jo haft tegnblødning, min slimprop er gået, og begyndende veer siden mandag morgen. Tidligere idag var jeg meget frustreret! Men i eftermiddags lagde jeg mærke til at det løb lige vel meget ud af mig, og vi tog på fødegangen her 19:30 og sørme så; sivende vand

Så hvis jeg ikke får veer i løbet af natten, skal jeg ind og sættes igang imorgen kl 9:30!!!!!

Nu er jeg bare virkelig spændt. Har pakket tasken, og skal i bad, også på hoved i seng og få sovet. Wuhuu!

Endelig!!!! hurraaaa... Update, update, update! Og rigtig god fødsel!!!

Anmeld

13. august 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Nu må du i hvert fald have født!!! Ih, jeg har sådan tænkt på dig og glæder mig til update og billeder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.