Så får jeg nok min dejlige søn i armene imorgen<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. august 2011

170811

Ja jeg har jo haft tegnblødning, min slimprop er gået, og begyndende veer siden mandag morgen. Tidligere idag var jeg meget frustreret! Men i eftermiddags lagde jeg mærke til at det løb lige vel meget ud af mig, og vi tog på fødegangen her 19:30 og sørme så; sivende vand

Så hvis jeg ikke får veer i løbet af natten, skal jeg ind og sættes igang imorgen kl 9:30!!!!!

Nu er jeg bare virkelig spændt. Har pakket tasken, og skal i bad, også på hoved i seng og få sovet. Wuhuu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Dansker I Holland

170811 skriver:

Ja jeg har jo haft tegnblødning, min slimprop er gået, og begyndende veer siden mandag morgen. Tidligere idag var jeg meget frustreret! Men i eftermiddags lagde jeg mærke til at det løb lige vel meget ud af mig, og vi tog på fødegangen her 19:30 og sørme så; sivende vand

Så hvis jeg ikke får veer i løbet af natten, skal jeg ind og sættes igang imorgen kl 9:30!!!!!

Nu er jeg bare virkelig spændt. Har pakket tasken, og skal i bad, også på hoved i seng og få sovet. Wuhuu!

HEhe jeg håber for dig at der sker noget inden imorgen kl 9.30 hehe.. Er mega spændt på dine vegne smiler...

Anmeld

10. august 2011

Den lykkelige

EEEEEJJJJJ hvor SPÆNDENDE!!! Det var præcis sådan min fødsel startede   ihhh bliver helt spændt!!! Mang gange held og lykke

Anmeld

10. august 2011

170811

Ih mange tak til jer begge

Jeg er simpelthen også helt oppe at ringe, jeg håber sådan jeg kan få sovet igennem, så jeg er super klar. Ellers fik jeg en god nattesøvn i nat så det er jo altid noget. (Synes der har været langt mellem de gode nattesøvn det sidste stykke tid). :p

Anmeld

10. august 2011

4kløver

Masser af vee- støv er sendt..

Anmeld

10. august 2011

B&J

ej hvor er det bare spænde sender dig masser af vee støv i håb om der snart kommer en dejlig baby ud til jer

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ih hvor spændende! Mon du er i fødsel nu?.  Og tillykke med den nye titel lige om hjørnet 

Anmeld

11. august 2011

lukasmor

Fedt! Fik samme besked om at jeg skulle sættes i gang dagen efter da mit vand gik om aftenen men det skete helt af sig selv pøj pøj med det - ønsker dig en dejlig fødsel!

Anmeld

11. august 2011

Topp

170811 skriver:

ihhh held og lykke og GO fødsel  - det er bare det STØRSTE i verden.. bare det var mig

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

170811 skriver:

Du kan tro jeg har tænkt meget på dig :-) hvor er det spændende! Glæder mig til du kommer med en update om forløbet. Held og lykke :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.