Dato for pølseparty sydpå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Susan1978

åhh ja så klog var jeg jo ikke.. skal jeg lave en ny? hvor man så kan vælge begge weekender?

jeg er ikke matematisk geni, så jeg kan ikke regne sandynlighederne ud.. :))

men jeg kan sige med venlig hilsen på 5 sprog.. hihi

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Lise

Ja, kom med en ny - så giver det et bedre billede af hvornår de fleste kan :D Det handler jo om at få så mange med som overhovedet muligt.,.

Anmeld

28. februar 2008

Susan1978

okay jeg laver en ny.

Anmeld

29. februar 2008

birgittemarie

Birgitte (ny mor) skriver:

birgittemarie skriver:

NEJNEJNEJNEJNEJ ikke d. 14. til 15.!!!!! Der skal Nova Maria døbes!!! Eller holdes navngivningsfest for. Har endnu ikke kunnet beslutte os for om vi skal føje familiens store ønsker om kirkelighed eller egne... Hmm... Burde måske smide et indlæg om dilemmaet og bede om jeres garanteret gode råd. Hvorfor har jeg egentligt ikke gjort det før?!?
Kh Birgitte

Åhhhh, Birgitte - du SKAL med :-)

Jamen det VIL jeg også!!! Så jeg håber bare det bliver d. 21.-22.!!!!
Knus fra Birgitte

Anmeld

29. februar 2008

Lene76

ej hvor træls jeg kan ingen af weekenderne... den 1 weekend ska jeg til svendegilde og afskedsfest med en fætter som ska til kosovo (staves?) og den næste ja det tager vi syd på til mallorca :-D men go fest håber jeg da i får... så må 3 gang bare være lykkens gang for mig hehe:D:D:D

Knus Lene(C)

Anmeld

29. februar 2008

Rasmine

Jeg må melde pas.
I juni har jeg eksamener, og så skal vi være med til at arrangere dimissionsfest for dimit-"tanterne".
Desværre.

Anmeld

29. februar 2008

Tikki

Eeeeeej hvor træls - jeg kan ikke d. 21-22 og det ser ud til det blive den weekend. Øvøvøvøvøvøvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.