Dato for pølseparty sydpå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kan du bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.235 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Susan1978

Ja Birgitte, Helle30 og jeg står sammen om at arrangere "PølseParty sydpå"
Festen kommer nok til at foregå på farmen hos Helle30, da de har lade, hvis det skulle regne og maser af plads til at smide sig på deres høloft.. ei hun har masser af plads indenfor til os. hvis nogen ikke er til edderkoppe i telte.

Men der skal jo findes en dato hvor de fleste kan. :D

Vi har valgt at stemme om de to weekender her. da vi ikke vil ind i Juli hvor alle vores skønne unger blir 1 år... der skal nok festes i alle hjem..

SÅ STEM TØSER.

ps. vi er nødt til at holde fast i den dato, hvor der er flest der kan, for Helle30 vil planlægge ferie ud fra hvad vi vælger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

sttina

hvor er det sgu smart med det her afstemning i sammenhæng med tråden :D Han er sgu rimelig genial ham Henrik :D
Og stemmen er hermed afgivet og håber og krydser for den første weekend, for den efter har Sander føsdag :P

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

Hmm altså... jeg kan begge weekender, så jeg stemmer IKKE. Hvis jeg giver en stemme, bliver fordelingen jo ikke helt "sand", og jeg har ikke mulighed for at stemme på begge eller "er ligeglad".

Men jeg KOMMER!!

Marie - der lige har sat TO krydser i kalenderen!

Anmeld

28. februar 2008

birgittemarie

NEJNEJNEJNEJNEJ ikke d. 14. til 15.!!!!! Der skal Nova Maria døbes!!! Eller holdes navngivningsfest for. Har endnu ikke kunnet beslutte os for om vi skal føje familiens store ønsker om kirkelighed eller egne... Hmm... Burde måske smide et indlæg om dilemmaet og bede om jeres garanteret gode råd. Hvorfor har jeg egentligt ikke gjort det før?!?
Kh Birgitte

Anmeld

28. februar 2008

Ny mor

birgittemarie skriver:

NEJNEJNEJNEJNEJ ikke d. 14. til 15.!!!!! Der skal Nova Maria døbes!!! Eller holdes navngivningsfest for. Har endnu ikke kunnet beslutte os for om vi skal føje familiens store ønsker om kirkelighed eller egne... Hmm... Burde måske smide et indlæg om dilemmaet og bede om jeres garanteret gode råd. Hvorfor har jeg egentligt ikke gjort det før?!?
Kh Birgitte

Åhhhh, Birgitte - du SKAL med :-)

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:

Kh Birgitte

jamen så skynder jeg mig lige at smide en stemme på den anden weekend!!

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

har stemt...lol...men afsløre ikke hvad for en weekend jeg valgte,..ha ha...8D

Anmeld

28. februar 2008

Mie A

Jeg kan også begge weekender, men satte min stemme ved den 14-15, da jeg simpelthen måtte se hvad I andre havde stemt :$

Anmeld

28. februar 2008

Mikkelmusen

jeg har valgt 21-22 da Morten ikke arbejder den weekend. Men bliver det den anden så kommer jeg jo nok alligevel :))

Anmeld

28. februar 2008

Lise

Jeg har også stemt... der mangler jo en mulighed for at vælge begge dagene... jeg kan pt begge weekender, men har stemt på den sidste bare for at stemme... :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.