det er lidt rigtigt det du siger...og jeg tror det handler meget om (uden at være sikker) at tidligere havde man en hel verden sammen, uden stress og jag, for det er fandme stressende at skal have en unge afsted hver eneste morgen, og jobbe, hjem og handle og lave mad...
jeg tror man glemmer sig selv lidt, og hinanden.
vi har da også døde perioder...døde på den måde at vi nærmest bare sumper omkring hinanden...især i det stykke tid hvor økonomien har været forfærdelig sløj...det er som at gå inde i en bobbel og ikke kan slippe ud...og der var jeg alvorlig bange for at vores forhold skulle dykke...indtil den dag at michael sagde, at så længe vi har hinanden, så er resten ligegyldigt.
måske kæmper man ikke helt så voldsomt for det som før, og måske kan man pludselig se den nye person som dukker op når man får et barn, jeg mener her ved modparten.
Jeg har fundet mange nye sider af Michael, som jeg ikke anede han besad...jeg vil så sige at jeg har været heldig, at finde gode sider af ham, måske er det så bare nogle dumme sider andre har fundet af partneren.
ja jeg ved det ikke, men jeg krydser fingre for at der midt i kriserne er plads til at smile lidt, og måske finde sig selv på ny.
og er det i virkeligheden så mange som splitter op med hinanden? Aj det er vel mest folk som går gennem en krise ik?
Anmeld