Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil du sælge dine ?? Sorte , lange og st. 38
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mca<3 skriver: Vil du sælge dine ?? Sorte , lange og st. 39
Vil du sælge dine ?? Sorte , lange og st. 39
opper den lige for dig
For forstår godt at du søger disse støvler, for der er bare så lækkere ( har dem selv i sort )
sbs78 skriver: opper den lige for dig For forstår godt at du søger disse støvler, for der er bare så lækkere ( har dem selv i sort )
De så fede er de stor i størrelsen ??
Mca<3 skriver: De så fede er de stor i størrelsen ??
ja det er de, man skal altid tage et nummer mindre end hvad man plejer at bruge. Jeg bruger normalt str 40 og har dem i str 39
sbs78 skriver: ja det er de, man skal altid tage et nummer mindre end hvad man plejer at bruge. Jeg bruger normalt str 40 og har dem i str 39
Perfekt , har lige budt på nogen i st 38 Håber hun bider på ,,
Mca<3 skriver: Perfekt , har lige budt på nogen i st 38 Håber hun bider på ,,
for at den går i genmen.
sbs78 skriver: for at den går i genmen.
Tak håber ,,, Ihhhh hvor vil de klæde min fod tihi
Jeg fik endelig mine i fødselsdagsgave i sidste uge, dog i lilla, for jeg elsker farver! De er virkelig behagdelige at ha på, så glæd dig til at få dem. (:
BabyMus skriver: Jeg fik endelig mine i fødselsdagsgave i sidste uge, dog i lilla, for jeg elsker farver! De er virkelig behagdelige at ha på, så glæd dig til at få dem. (:
Øv der er godt nok mange der byder på ts havde håbet ,, Mangler stadig så har du et par i 38 du vil sælge her og nu så råb højt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128