vores lille Alexzander i 3D <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Alexander071106sMor

Sikke nogle gode billeder af Alexzander. Og hvor er det en flot måde at stave navnet på - vores er stavet på "gammeldags" facon med xs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

banditten2011

channie-g skriver:

super dejligt.... tillykke med det... ;-) har i fundet et navn til ham ??

jaa han ska hedde Mico og regner stærkt med det blir det selvom der er noget tid til at ændre mening i..

Anmeld

10. august 2011

channie-g

Mette&Alexander skriver:

Sejt at han skal hedde Alexzander med både x og z, sådan ville jeg også have stavest vores Alexanders navn, men faderen syntes det var for spicelt. Elsker ellers det der x og z. 

Og skønne billeder en en bette fyr...

tak skal du have, jaa er også helt vild med navnet nu, det  kan ikke være andet mere, men må indrømme at jeg ikke var så glad for det i starten men havde en aftale med min fyr om at blev det en pige bestemte jeg og en dreng måtte han bestemme så det blev alexzander... :-D

Anmeld

10. august 2011

channie-g

banditten2011 skriver:

jaa han ska hedde Mico og regner stærkt med det blir det selvom der er noget tid til at ændre mening i..

det er også et rigtig fint navn, har et hold venner i bulgarien hvor fyren hedder det... det er ikke så hørt her hjemme men rigtig flot ;-)

Anmeld

10. august 2011

channie-g

ttcaroe@gmail.com skriver:

Sikke nogle gode billeder af Alexzander. Og hvor er det en flot måde at stave navnet på - vores er stavet på "gammeldags" facon med xs

tak er også rigtig stolt a ham, og ikke mindst faren (han har gjort et godt stykke arbejde hehe) jaa men det er faktisk faren der har bestem navn og måden at stave det på, lidt anderledes men vi synes det så så pænt ud hehe

Anmeld

10. august 2011

Muhmi

Dejlige runde kinder han har sig!! Det er så nuttet med sådan nogle billeder

Anmeld

10. august 2011

banditten2011

channie-g skriver:

det er også et rigtig fint navn, har et hold venner i bulgarien hvor fyren hedder det... det er ikke så hørt her hjemme men rigtig flot ;-)

har heller ikk selv hørt det før men fandt det på en af de sidder med alle navnene.. men der var det bar stavet sådan her Mikko, jeg kan bar bedre lide det sådan her Mico

Anmeld

11. august 2011

channie-g

banditten2011 skriver:

har heller ikk selv hørt det før men fandt det på en af de sidder med alle navnene.. men der var det bar stavet sådan her Mikko, jeg kan bar bedre lide det sådan her Mico

synes jeg også ser pænest ud ;-)

Anmeld

11. august 2011

channie-g

Muhmi skriver:

Dejlige runde kinder han har sig!! Det er så nuttet med sådan nogle billeder

hehe ja det kan jeg nok ikke rigtig komme ud om at det er fra mig a... hehe men kan han heldigvis vokse sig fra... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.