Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så kom dagen hvor vi skulle til 3D scanning... det har bare det hele værd... og han ligner jo mor godt nok hehe
er 28 +1 og han er lige over gennemsnit: vægt: 1251 g.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
channie-g skriver: så kom dagen hvor vi skulle til 3D scanning... det har bare det hele værd... og han ligner jo mor godt nok hehe er 28 +1 og han er lige over gennemsnit: vægt: 1251 g.
Fine billeder
Og en smuk lille dreng der ligger og gemmer sig i maven
banditten2011 skriver: Fine billeder Og en smuk lille dreng der ligger og gemmer sig i maven
tak skal du have, vi er også rigtig stolt a ham, selv om far var lidt skuffet over man ikke kunne se ham i den lille men det kommer jo nok når han engang kommer ud... :-D
channie-g skriver: tak skal du have, vi er også rigtig stolt a ham, selv om far var lidt skuffet over man ikke kunne se ham i den lille men det kommer jo nok når han engang kommer ud... :-D
jaa den store glæde kommer når han melder sin ankomst..
glæder mig godt nok os til vi ska til 3D scanning.. det er jo helt fantastisk
banditten2011 skriver: jaa den store glæde kommer når han melder sin ankomst.. glæder mig godt nok os til vi ska til 3D scanning.. det er jo helt fantastisk
kan jeg godt forstå du gør, det er bare en super dejlig oplevelse... hvor langt er du henne >??
channie-g skriver: kan jeg godt forstå du gør, det er bare en super dejlig oplevelse... hvor langt er du henne >??
jeg går ind i uge 27 imorgen.. og vi ska til scanning den 31/8 så det er jo om snart
banditten2011 skriver: jeg går ind i uge 27 imorgen.. og vi ska til scanning den 31/8 så det er jo om snart
dejligt, ja det er jo lige om lidt... glæd dig, det er en super oplevelse... ved du hvad i får ??
channie-g skriver: dejligt, ja det er jo lige om lidt... glæd dig, det er en super oplevelse... ved du hvad i får ??
ja vi for os en lille dreng
banditten2011 skriver: ja vi for os en lille dreng
super dejligt.... tillykke med det... ;-) har i fundet et navn til ham ??
Sejt at han skal hedde Alexzander med både x og z, sådan ville jeg også have stavest vores Alexanders navn, men faderen syntes det var for spicelt. Elsker ellers det der x og z.
Og skønne billeder en en bette fyr...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128