Ventetiden :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har et eller nogle spørgsmål jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med  

Har prøvet at blive gravid i 10 mdr nu, og har testet et par gange i forløbet uden held, men så her i mandags, d. 8 august tog jeg en for tidlig test, da forventet mens er fredag d. 12. Men til min store overraskelse og glæde var den sgu positiv!!  Var helt oppe og køre og besluttede mig for at teste hver morgen indtil mens-dag. Har brugt de samme test, som alle blir positive dog mindre farvede end den første  Burde de ikke blive tydeligere hvis hcg'et stiger??

Er klar over den biokemiske graviditet, men håber bare det ikke er tilfældet!! Tog så her til aften en Clearblue digital test som sagde "Ikke gravid", men den fra netto var svag positiv i morges.. ?? Er temmelig forvirret og utålmodig. Er der evt nogen der har prøvet noget lign. eller ved meget om de forskellige test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

FogL

Anonym skriver:

Hej

Har prøvet at blive gravid i 10 mdr nu, og har testet et par gange i forløbet uden held, men så her i mandags, d. 8 august tog jeg en for tidlig test, da forventet mens er fredag d. 12. Men til min store overraskelse og glæde var den sgu positiv!!  Var helt oppe og køre og besluttede mig for at teste hver morgen indtil mens-dag. Har brugt de samme test, som alle blir positive dog mindre farvede end den første  Burde de ikke blive tydeligere hvis hcg'et stiger??

Er klar over den biokemiske graviditet, men håber bare det ikke er tilfældet!! Tog så her til aften en Clearblue digital test som sagde "Ikke gravid", men den fra netto var svag positiv i morges.. ?? Er temmelig forvirret og utålmodig. Er der evt nogen der har prøvet noget lign. eller ved meget om de forskellige test?

Kan godt forstå din forvirring - men ville nok vente med at teste lidt endnu.. Måske bare et par dage, se om din mens kommer som forventet, og hvis ikke, så test den 13.? 

Anmeld

10. august 2011

Kris89

tror desværre også mit råd vil være at vente med at teste til efter forventet mens dag... Du kan jo sagtens være gravid, men bliver stregen svagere, kunne det jo desværre godt tyde på at der var noget galt og du så får din mens som normal...

Man siger vel at 50 % af de menstruationer du får (hvis du ingen beskyttelse bruger) ender i graviditeter, men er der en fejl i sammensætning af æg og sædcelle kommer mens, som normalt. (håber de tgav bare lidt mening)

Men  for at de to streger bliver der og har du stadig ikke fået mens mandag morgen ville jeg da nok lige give lægen et kald

Anmeld

10. august 2011

Krebsen88

Anonym skriver:

Hej

En test lyver aldrig - 2 streger er 2 streger :-) Men vent nu alligevel hellere til på lørdag, dagen efter forventet mens så du er på den sikre side.

Det kan jo være at du ikke har nok indhold af hcg til at testene kan måle det - værn dig med tålmodighed og håb på det bedste - positive tanker er det bedste, tænk nu hvis du er gravid :-) Jeg krydser i hvert fald fingre! og husk at komme med en melding :-)

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres råd  Må vel væbne mig med tålmodighed, selvom den ikk rigtig findes

Er nemlig også bange for at det er et dårligt tegn, når de bliver svagere. Det der gør mig mest bekymret er at den var meget positiv(eller hva man kan sige) i mandags og meget svag idag, onsdag

Synes bare det er strengt at jeg har fået graviditets-tegn, som ømme bryster, hovedpine og stor appetit, hvis det så ikk har sat sig fast   Men det kan jo så måske godt lades at gøre.. hmm

Jeg vil prøve at være så optimistisk som muligt  og skal nok fortælle om stregerne er der på lørdag   - Tak for krydsende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.