Må hellere melde mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Darling<3

Ann. skriver:

Er der gået noget forbi min næse - eller var du ikke gravid?

Jeg undskylder hvis jeg træder i noget
Men vil nok ikke mene at du skal tabe dig hvis det er?

Ja det må der være søde, er ikke gravid mere

Tog 5 hjemme teste som alle var positive, men den dag jeg skulle til lægen og bekræftes, begyndte jeg at bløde..

Fostert/min klat havde ikke sat sig som den skulle, så det blev ikke til noget alligevel..

Jeg har lagt det lidt på hylden, og tager det som det kommer.. Men nu vil jeg gerne have en smuk krop, så kan jeg ødelægge det hele bagefter Hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Bambii

Honnie's Wife<3 skriver:

Tog 5 hjemme teste som alle var positive, men den dag jeg skulle til lægen og bekræftes, begyndte jeg at bløde..

Fostert/min klat havde ikke sat sig som den skulle, så det blev ikke til noget alligevel..

Jeg har lagt det lidt på hylden, og tager det som det kommer.. Men nu vil jeg gerne have en smuk krop, så kan jeg ødelægge det hele bagefter Hehe..

Anmeld

11. august 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Hihi...

Kan du så komme i seng frøken Enig

Anmeld

11. august 2011

MinNoah

Honnie's Wife<3 skriver:

Så blev jeg færdig, hun havde en anden på linien

Hvor bor du henne af? For hvis vi bor tæt på hinanden, kan vi finde på noget sammen, gå nogle lange ture og råde hinanden

Billed bliver stadig først imorgen, orker ikke at skulle i bad og gøre mig "pæn" nu

Hehe helt i orden! :-)

Jamen jeg bor I Odense... Hvad med dig?

Jeg starter snart med at svømme med en veninde hver onsdag aften, og så ville jeg vildt gerne ku ta mig sammen til nogle gåture/løbeture indimellem, men er svært alene

Glæder mig til at se billede

Anmeld

11. august 2011

Bambii

Honnie's Wife<3 skriver:

Hihi...

Kan du så komme i seng frøken Enig

Jeg gik i seng lige efter jeg sendte den sidste besked her til dig

Anmeld

11. august 2011

Ann.

Honnie's Wife<3 skriver:

Det er jeg ked af at hører

Du må virkelig undskylde hvis jeg trådte i et ømt emne

Anmeld

11. august 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

Hehe helt i orden! :-)

Jamen jeg bor I Odense... Hvad med dig?

Jeg starter snart med at svømme med en veninde hver onsdag aften, og så ville jeg vildt gerne ku ta mig sammen til nogle gåture/løbeture indimellem, men er svært alene

Glæder mig til at se billede

Hihi.. Vi kan godt gå nogle LANGE ture, hvis jeg går over til dig, så må jeg da være tynd! Bor i København Hehe...

Jeg orker ikke at svømme, ikke sådan som jeg ser ud nu

Er lige væltet ud af sengen, faldte alt for sent i søvn.. Skal lige i vad og sådan, så skal jeg nok tage nogle billeder (af mit flæsk )

Anmeld

11. august 2011

Darling<3

Bambii skriver:

Jeg gik i seng lige efter jeg sendte den sidste besked her til dig

Ja, det kunne jeg se

Du var grøn da jeg skrev, og rød da jeg havde sendt Snøft.. Blev rigtigt ked af det, faktisk Hihi..

Anmeld

11. august 2011

Darling<3

Ann. skriver:

Det er jeg ked af at hører

Du må virkelig undskylde hvis jeg trådte i et ømt emne

Tak søde

Du ramte ikke noget ømt punkt

Ser sådan her på det - der var noget galt, det var derfor det ikke satte sig som det skulle

Anmeld

11. august 2011

Bambii

Honnie's Wife<3 skriver:

Ja, det kunne jeg se

Du var grøn da jeg skrev, og rød da jeg havde sendt Snøft.. Blev rigtigt ked af det, faktisk Hihi..

Nårh.. Stakkels dig..

Hvordan kan jeg gøre det godt igen - er det muligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.