Må hellere melde mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Darling<3

Nå Piger..

Så blev det min tur til at skulle dette igennem..

Vægten står på alt for meget og kan ikke blive ved med at sidde o sofaen og krydse fingre for at jeg vågner næste dag og er tynd

Vægten siger nu - 72.4

Og jeg skal gerne ned og veje omkring 58-60 kg

Jeg har ikke sat mig et mål for hvornår, men et halvt år, så skulle jeg gerne være dernede

I er mere end velkomne til at opmuntre og komme med gode råd

Opdatere ca hver 4 dag..

Kram Sabrina/Honey

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

emsaroto

Honnie's Wife<3 skriver:

Nå Piger..

Så blev det min tur til at skulle dette igennem..

Vægten står på alt for meget og kan ikke blive ved med at sidde o sofaen og krydse fingre for at jeg vågner næste dag og er tynd

Vægten siger nu - 72.4

Og jeg skal gerne ned og veje omkring 58-60 kg

Jeg har ikke sat mig et mål for hvornår, men et halvt år, så skulle jeg gerne være dernede

I er mere end velkomne til at opmuntre og komme med gode råd

Opdatere ca hver 4 dag..

Kram Sabrina/Honey

jeg kan helt klart anbefale vægt vogterne!
Det er en sund måde og tabe sig på, og du siger ikke nej til mad, i forhold til når man tænker på en shakekur eller en suppe kur.

Jeg er ved vægt vogterne og taber mig ca. 1 kilo pr uge.
Jeg synes det er super lækkert.

Jeg bruger brugsens slanke bog 1 og 2 og det er super lækre opskrifter der er der i.
Der står også fremgangs måden på forskellige måde at smide kilo på. 

Anmeld

10. august 2011

MinNoah

Hvor høj er du? for mig lyder 72 kg ikke af vildt meget, men jeg er også 175 høj og vejer 69 kg.

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

emsaroto skriver:

jeg kan helt klart anbefale vægt vogterne!
Det er en sund måde og tabe sig på, og du siger ikke nej til mad, i forhold til når man tænker på en shakekur eller en suppe kur.

Jeg er ved vægt vogterne og taber mig ca. 1 kilo pr uge.
Jeg synes det er super lækkert.

Jeg bruger brugsens slanke bog 1 og 2 og det er super lækre opskrifter der er der i.
Der står også fremgangs måden på forskellige måde at smide kilo på. 

Tak for rådet, vil bare ikke betale penge for at tabe mig.. Vil gøre det med almindelig mad, bare mere sundt og motion, har ikke råd til at melde mig ind alle mulige steder

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

Hvor høj er du? for mig lyder 72 kg ikke af vildt meget, men jeg er også 175 høj og vejer 69 kg.

Jeg er 171, men det sidder bare meget forkert!!

Da jeg mødte min kæreste for 5 år siden vejede jeg 56 kilo, lidt for lidt, men var super glad, havde massere af selvtillid og det mangler jeg virkelig den dag idag

Anmeld

10. august 2011

MinNoah

Honnie's Wife<3 skriver:

Jeg er 171, men det sidder bare meget forkert!!

Da jeg mødte min kæreste for 5 år siden vejede jeg 56 kilo, lidt for lidt, men var super glad, havde massere af selvtillid og det mangler jeg virkelig den dag idag

OKay.. Mit sidder mest på maven - nærmere i siden, "bollehåndtagene"  Mega øv ville også gerne tabe mig bare 4-5 kg, men pyy det er svært.. Specielt når man holder ferie synes jeg

Keder mig (har 8 ugers ferie) og når jeg keder mig så spiser jeg......

Må man se et billede af dig?

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

OKay.. Mit sidder mest på maven - nærmere i siden, "bollehåndtagene"  Mega øv ville også gerne tabe mig bare 4-5 kg, men pyy det er svært.. Specielt når man holder ferie synes jeg

Jeg sidder lige og snakker i tlf med en veninde fra det Jyske, så kan ikke svare lige nu

BUM BUM, jeg har "morgenhår" endnu, kan jeg smide billed på imorgen?

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

Så blev jeg færdig, hun havde en anden på linien

Hvor bor du henne af? For hvis vi bor tæt på hinanden, kan vi finde på noget sammen, gå nogle lange ture og råde hinanden

Billed bliver stadig først imorgen, orker ikke at skulle i bad og gøre mig "pæn" nu

Anmeld

10. august 2011

eElak

Jeg troede du var lavere... ;-)

WW har jeg gode erfaringer med fra tidligere - jeg tabte i gennemsnit 1 kg om ugen (tabte 36 kg).

Nu bruger jeg madlog, og det funger :-)

Det giver mig et mere realistisk overblik over hvad jeg indtager og forbrænder - der er gået helt sport i det i sig selv :-)

Du kan prøve www.madital.dk. Den er gratis, men heller ikke så god som madlog - men så kan du prøve det af..

Anmeld

10. august 2011

Ann.

Er der gået noget forbi min næse - eller var du ikke gravid?

Jeg undskylder hvis jeg træder i noget
Men vil nok ikke mene at du skal tabe dig hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.