An&Jo skriver:
Jeg var ude i ønskebørn idag for at få kigget min barnevogn efter..
Inden da havde jeg ringet derud for at høre om jeg kunne få en ny kopi af mit garantibevis fordi jeg havde mistet mit under den flytning jeg havde i maj.. Jeg får afvie i telefonen at selvfølgelig kan jeg det, og jeg skulle bare komme derud..
Jeg kommer derud og får også stukket en kopi af garantibeviset i hånden, men fandme om ikke der kommer en og siger at det må de ikke?? :O Og så fik jeg ellers bare lige afvide hvordan og hvorledes og at de altså IKKE giver en ny kopi..
Ham der startede med at give mig kopien lover så lige at kigge barnevognen efter og eventuelt stramme op på noget hvis der er noget.. Så råber hende op der ellers lige har givet med en skideballe, at det må han altså ikke, og så længe jeg ikke kunne fremvise garantibeviset (som de lige har taget fra mig igen) så kunne de ikke lave noget ved vognen.. 
Så det vil sige at jeg nu står med en vogn der i princippet stadig skulle have omkring halvandet år tilbage på garantien, men ønskebørn nægter at lave noget på den uden betaling..
Fik dog kigget på stellet fordi han var gået igang og så kunne de ikke stoppe..
Dette skete forresten i Ønskebørn i cuty syd i Aalborg.. Aldrig har jeg fået så dårlig service før.. 
der skriver du bare en klagemail...
Anmeld