Hvad skete der lige for den dårlige service?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.677 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2011

An&Jo

Jeg var ude i ønskebørn idag for at få kigget min barnevogn efter..

Inden da havde jeg ringet derud for at høre om jeg kunne få en ny kopi af mit garantibevis fordi jeg havde mistet mit under den flytning jeg havde i maj.. Jeg får afvie i telefonen at selvfølgelig kan jeg det, og jeg skulle bare komme derud..
Jeg kommer derud og får også stukket en kopi af garantibeviset i hånden, men fandme om ikke der kommer en og siger at det må de ikke?? :O Og så fik jeg ellers bare lige afvide hvordan og hvorledes og at de altså IKKE giver en ny kopi..
Ham der startede med at give mig kopien lover så lige at kigge barnevognen efter og eventuelt stramme op på noget hvis der er noget.. Så råber hende op der ellers lige har givet med en skideballe, at det må han altså ikke, og så længe jeg ikke kunne fremvise garantibeviset (som de lige har taget fra mig igen) så kunne de ikke lave noget ved vognen..

Så det vil sige at jeg nu står med en vogn der i princippet stadig skulle have omkring halvandet år tilbage på garantien, men ønskebørn nægter at lave noget på den uden betaling..

Fik dog kigget på stellet fordi han var gået igang og så kunne de ikke stoppe..

Dette skete forresten i Ønskebørn i cuty syd i Aalborg.. Aldrig har jeg fået så dårlig service før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Muhmi

Ej altså, hvor er det bare for dårligt!!! De havde ikke vristet den kopi ud af mine hænder havde det været mig... Hehe... Men godt du giver dem en dårlig anmeldelse, det der er bare for dårlig service!

Anmeld

10. august 2011

4kløver

Hold da op.. ved slet ikke hvad jeg skal sige..

Anmeld

10. august 2011

Lone Jakobsen

hold op hvor var jeg blevet rasende

Anmeld

10. august 2011

bagger26

Årrrh jeg magter ikke den butik, de er altid SÅ sure derude. Hvis jeg skal i ønskebørn tager jeg ALTID til den i Klarup, det er 2 helt vidt forskellige butikker at komme ind i.. Prøv og ring ud til dem i stedet for..

Anmeld

10. august 2011

An&Jo

bagger26 skriver:

Årrrh jeg magter ikke den butik, de er altid SÅ sure derude. Hvis jeg skal i ønskebørn tager jeg ALTID til den i Klarup, det er 2 helt vidt forskellige butikker at komme ind i.. Prøv og ring ud til dem i stedet for..

Men dem i klarup kan jo ikke give mig en kopi af garantibeviset når vognen er købt i City syd..

Jeg synes simpelthen det er for skod.. Jeg kunne forstå det hvis et var en billig vogn men den koster altså over 7000kr!!

Anmeld

10. august 2011

Kamelia

Nuj!! Når nu de har en kopi så virker det vildt lusket at du ikke må få den!!!

Anmeld

10. august 2011

Muffin_girl

bagger26 skriver:

Lige mine ord 

Anmeld

10. august 2011

SHERO

Hold da op en behandling, jeg ville tage der ud igen feks i en weekend og håbe på hun ikke var der igen, og så spørge en anden sælger. Kunne være man var heldig...

Men om ikke andet er det en dyr erfaring, altid en god idé at scanne sine reklamationsbeviser ind på computeren eller lign, for reelt har man ikke krav på en kopi...

Anmeld

10. august 2011

bagger26

An&Jo skriver:

Men dem i klarup kan jo ikke give mig en kopi af garantibeviset når vognen er købt i City syd..

Jeg synes simpelthen det er for skod.. Jeg kunne forstå det hvis et var en billig vogn men den koster altså over 7000kr!!

Ahh okay, troede den lå i deres computersystem..  Men vil til en anden gang anbefalde dem i Klarup i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.