Hjælp til wallstickers..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Det var så ganske lidt og skulle det være en anden gang  

Står selv og skal indrette sønnikes værelse når han fylder 2 år i januar, hele rummet skal ryddes og jeg skal igang med vægge og i IKEA og shop amok.

Så skulle jeg ovenikøbet gerne være færdiguddannet ml. 23-25 januar  og da jeg nok ikke kan få arbejde så har jeg jo masser af tid inden jeg sikkert bliver sendt i aktivering

Det kunne godt tænkes jeg kom i nød igen ;-)

Ihh hvor herligt.. Der er ikke noget så godt som at få lov at shoppe amok i IKEA :-) Bliver da skønt at få tid til at kunne kræse om lillemandens værelse :-)

Hvad læser du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

FamilenStorm

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har set en enormt sød en som var over en tremmeseng. Der stod noget så simpelt som " All because two people fell in love...."

Den var nu også meget sød og enkel.. Ihh.. Synes det er svært..

Anmeld

12. august 2011

Hasselnødden

FamilenStorm skriver:

Det kunne godt tænkes jeg kom i nød igen ;-)

Ihh hvor herligt.. Der er ikke noget så godt som at få lov at shoppe amok i IKEA :-) Bliver da skønt at få tid til at kunne kræse om lillemandens værelse :-)

Hvad læser du?

Jeg vil jo helst at der er arbejde at få, når jeg er uddannet - det ville være en skam andet, men som det ser ud, så kan det have trange kår desværre og kan jo lige så godt forberede mig på måske at blive arbejdsløs..

Jeg læser til pædagog  og det er jo ikke fordi der ikke er mangel på en sådan, men...

Ja, var lige inde at snuse på deres hjemmeside, har ikke været der en million år da vi ikke lige bor ved siden een, så med den begrundelse at lillemanden skal have et tumlingeværelse og ikke et babyværelse, så skal det store kreativitet igang... jeg vælter i ideer i hovedet, kan ikke vente på at få fingrene i værelset

Anmeld

12. august 2011

Hasselnødden

FamilenStorm skriver:

Ja mere sandt kan det jo ikke skrives.. Ihh synes det er svært.. Vil så gerne lave det "perfekte" værelse, men har aldrig ejet den store kreative sans..

He he - ja... har også svært ved at begrænse mig og vil helst have alt med ind i tumlingens nye værelse, men de fysiske rammer gør at jeg bliver nødt til at tænke lidt konstruktivt uden at give afkald på alt det jeg tænker på at ville og så længe man lægger sit hjerte og kærlighed i det, så kan det simpelthen ikke gå galt... er sikker på min søn vil elske sit nye værelse til den tid  Det er bare at tage udgangspunkt i hvad han kan lide - jeg overvejer at tegne en kran på væggen, fordi det er noget han er helt vild med pt. men vil gerne vente og se om det også er det, der fanger ham når han bliver to, to-et-halvt

Anmeld

12. august 2011

Brams

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Da jeg ikke selv lige er så kreativ, søger jeg lige lidt hjælp..

VI er lige flyttet i hus og er ved at få lavet prinsessens værelse..

Tænker at jeg ved sengen gerne vil have en wallstickers med et lille citat A'la Vi elsker dig for den du er og bliver.. Men ved ikke..

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad der kan stå der, gerne sødt...

På forhånd tak

Knus

Vores prinsesse har følgende stående ovenover hendes seng:

"Jeg ved jeg er elsket, for jeg var et ønskebarn fra første sekund"

Anmeld

12. august 2011

Livas mor

På Livas værelse står der "Husk at smil før du sover, så går dagens surhed over"..

Anmeld

12. august 2011

Livas mor

På Livas værelse står der "Husk at smil før du sover, så går dagens surhed over"..

Anmeld

12. august 2011

Jakob'sMor

Livas mor skriver:

Den er såå sød, den sagde min farmor altid til mig da jeg var lille

Anmeld

14. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Jeg vil jo helst at der er arbejde at få, når jeg er uddannet - det ville være en skam andet, men som det ser ud, så kan det have trange kår desværre og kan jo lige så godt forberede mig på måske at blive arbejdsløs..

Jeg læser til pædagog  og det er jo ikke fordi der ikke er mangel på en sådan, men...

Ja, var lige inde at snuse på deres hjemmeside, har ikke været der en million år da vi ikke lige bor ved siden een, så med den begrundelse at lillemanden skal have et tumlingeværelse og ikke et babyværelse, så skal det store kreativitet igang... jeg vælter i ideer i hovedet, kan ikke vente på at få fingrene i værelset

Krydser fingre for at der liige er et job til dig når du er færdig :-))

Uh er farlig at gå ind og kigge.. Vi bor dog lige ved siden af en kæmpe en, det er nu også halv farligt.. Selvom jeg efterhånden kan finde rundt derude i søvne, så bliver jeg tit fristet :-)

Anmeld

14. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

He he - ja... har også svært ved at begrænse mig og vil helst have alt med ind i tumlingens nye værelse, men de fysiske rammer gør at jeg bliver nødt til at tænke lidt konstruktivt uden at give afkald på alt det jeg tænker på at ville og så længe man lægger sit hjerte og kærlighed i det, så kan det simpelthen ikke gå galt... er sikker på min søn vil elske sit nye værelse til den tid  Det er bare at tage udgangspunkt i hvad han kan lide - jeg overvejer at tegne en kran på væggen, fordi det er noget han er helt vild med pt. men vil gerne vente og se om det også er det, der fanger ham når han bliver to, to-et-halvt

Ihh.. Ville også ønske jeg var fuld af krative ideer :-)

Vil så gerne lave hendes værelse rigtig fint :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.