Hjælp til wallstickers..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. august 2011

FamilenStorm

Hej piger..

Da jeg ikke selv lige er så kreativ, søger jeg lige lidt hjælp..

VI er lige flyttet i hus og er ved at få lavet prinsessens værelse..

Tænker at jeg ved sengen gerne vil have en wallstickers med et lille citat A'la Vi elsker dig for den du er og bliver.. Men ved ikke..

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad der kan stå der, gerne sødt...

På forhånd tak

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

FamilenStorm

Slet ingen??

Anmeld

11. august 2011

Hasselnødden

"Twinkle twinkle little star, do you know how loved you are.. "

Du kan også citere andre børnesange du ved du vil synge for hende eller allerede synger for hende..

Der er masser af digte og citater på google... der er frit valg på alle hylder, det skal jo egentligt bare være noget der føles rigtigt og som rammer dig og samtidig betyder noget, fra dit hjerte.. måske et citat din mor har brugt til dig, din far, oldekolle ell. andre...

Min mormor bruger f.eks  "Hellere tænde et lys end at forbande mørket"

Anmeld

11. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Du kan også citere andre børnesange du ved du vil synge for hende eller allerede synger for hende..

Der er masser af digte og citater på google... der er frit valg på alle hylder, det skal jo egentligt bare være noget der føles rigtigt og som rammer dig og samtidig betyder noget, fra dit hjerte.. måske et citat din mor har brugt til dig, din far, oldekolle ell. andre...

Den var meget sød den første du kom med.. :-)

Kommer ikke fra en familie hvor man gjorde i sådan noget (desværre) Så er nok også derfor jeg gerne bare vil gøre det så godt.. For hun er virkelig et kærligheds og ønskebarn <3

Anmeld

11. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Og tusind tak for svar :-)

Anmeld

11. august 2011

Hasselnødden

FamilenStorm skriver:

Den var meget sød den første du kom med.. :-)

Kommer ikke fra en familie hvor man gjorde i sådan noget (desværre) Så er nok også derfor jeg gerne bare vil gøre det så godt.. For hun er virkelig et kærligheds og ønskebarn <3

For hun er virkelig et kærligheds og ønskebarn <3         

Hvilket barn ville ikke blive glad for at se hvad hendes forældre skrev til hende som en personlig hilsen på hendes væg eller andre steder, når hun bliver større og hun sidder og ser billeder af sig selv som baby - det interesserer de sig allerede for ved halvandet års alderen         

Anmeld

11. august 2011

Hasselnødden

FamilenStorm skriver:

Og tusind tak for svar :-)

Det var så ganske lidt og skulle det være en anden gang  

Står selv og skal indrette sønnikes værelse når han fylder 2 år i januar, hele rummet skal ryddes og jeg skal igang med vægge og i IKEA og shop amok.

Så skulle jeg ovenikøbet gerne være færdiguddannet ml. 23-25 januar  og da jeg nok ikke kan få arbejde så har jeg jo masser af tid inden jeg sikkert bliver sendt i aktivering

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Da jeg ikke selv lige er så kreativ, søger jeg lige lidt hjælp..

VI er lige flyttet i hus og er ved at få lavet prinsessens værelse..

Tænker at jeg ved sengen gerne vil have en wallstickers med et lille citat A'la Vi elsker dig for den du er og bliver.. Men ved ikke..

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad der kan stå der, gerne sødt...

På forhånd tak

Knus

Har set en enormt sød en som var over en tremmeseng. Der stod noget så simpelt som " All because two people fell in love...."

Anmeld

11. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Hvilket barn ville ikke blive glad for at se hvad hendes forældre skrev til hende som en personlig hilsen på hendes væg eller andre steder, når hun bliver større og hun sidder og ser billeder af sig selv som baby - det interesserer de sig allerede for ved halvandet års alderen        

Ja mere sandt kan det jo ikke skrives.. Ihh synes det er svært.. Vil så gerne lave det "perfekte" værelse, men har aldrig ejet den store kreative sans..

Anmeld

11. august 2011

FamilenStorm

Hasselnødden skriver:

Ja mere sandt kan det jo ikke skrives.. Ihh synes det er svært.. Vil så gerne lave det "perfekte" værelse, men har aldrig ejet den store kreative sans..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.