FB - Så blev det min tur <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Hvor vidunderligt!!!!

Kæmpe stort tillykke søde!!  Og hvor er han da bare en rigtig lækkerbidsken!!

Tak søde

Ja han er lidt af en charmetrold - præcis som sin far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Muttitil1+1

th skriver:

Mange gange tillykke... det var godt din mor nåde at komme...

og hvor er han dejlig jeres dreng.

så fødte du jo også hurtigt

Ja, det gik bare stærkt! Og min mor var så lettet over at nå det - hun havde haft flere drømme, hvor hun kom for sent, så hun var ikke til at skyde igennem, da hun stod med sit barnebarn i armene

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

Hasselnødden skriver:

Hjerteligt tillykke! Han er en meget smuk dreng

Tak, hvor er du sød

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

B&J skriver:

Sikke en super fb.. og hvor gik det stærkt til sidst.. men sikke en dejlig dejlig dreng i har fået jer kæmpe tillykke med ham

Tusind tak! Ja, som jordemoderen sagde, så måtte han da have rulleskøjter på, så travlt han havde med at komme ud hehe

Anmeld

11. august 2011

CamillaValby

Stort tillykke med lillemanden

Og hold da op en FB, den må gerne smitte af på mig hihi.

Håber at i alle har det rigtig dejligt

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

banditten2011 skriver:

mange gange tillykke

hvor er han dog en smuk lille dreng

Tusind tak

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

Sof skriver:

Det lyder som en drømmefødsel og sikke et smukt resultat  Stort tillykke med ham 

Tusind tak - er også helt forelsket!

Men ja, det var en super dejlig fødsel

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

Nessie skriver:

Stort tillykke med ham, hvor er han skøn

Tak skal du have

Anmeld

11. august 2011

chael

NadiaSK skriver:

Hej alle I dejlige damer

I lørdags vågnede jeg kl. 6.24 med smerter i maven og tænkte for mig selv om det mon kunne være veer? Smerterne vendte tilbage med ca. 8 minutters mellemrum, så jeg begyndte at mistænke at noget var under opsejling!
Da klokken var 10.30 besluttede jeg mig for at ringe efter min mor (hun bor i Roskilde og skulle nå hele vejen til Esbjerg) Hun skulle være med til fødslen, men jeg beroligede hende og sagde at der nok gik læææææænge endnu inden der rigtig skete noget, så jeg bad hende om at tage et bad og gøre sig klar stille og roligt inden hun trillede mod Jylland.
Klokken 12 begyndte veerne at tage til og der var nu 5 minutter imellem dem. Jeg valgte at gå i bad og gøre mig klar og tænkte jeg måske lige skulle ringe til fødegangen og høre ad hvordan og hvorledes. De bad mig komme ind til tjek.
Til tjekket blev det konstateret at jeg var 3 cm åben så jeg blev pænt sendt hjem igen da der var lang tid til jeg var i aktiv fødsel...

Min mand og jeg kørte en tur i fakta og fyldte benzin på bilen og ligesom vi holder ind foran huset derhjemme går vandet! Vi ringer pænt til fødegangen og fortæller vi lige er kørt for 10 min siden o de beder os pænt om at komme tilbage. Vi når fødegangen kl. 14.30 og kl. 14.45 ankommer min mor. Mine veer tager voldsomt til i styrke og der er nu kun 1½-2 minutter imellem dem.
Klokken 16.59 kom min lille prins til verden

Min mand og jeg fik pænt besked af jordemoderen om at være tilbage igen om 2 års tid, for vi var da skabt til at sætte børn i verden sådan som vi klarede en fødsel

Her er et billede af min lille putte prins

Til lykke med den fine dreng

*CAmilla 33+1, med nummer 3.

Anmeld

11. august 2011

Muttitil1+1

bøgelund skriver:

Hold da fast en lækker dreng i har fået jer, og sikke en fantastisk fødsel.

Tusind tak - han er slet ikke til at stå for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.