Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NadiaSK skriver: Hej alle I dejlige damerI lørdags vågnede jeg kl. 6.24 med smerter i maven og tænkte for mig selv om det mon kunne være veer? Smerterne vendte tilbage med ca. 8 minutters mellemrum, så jeg begyndte at mistænke at noget var under opsejling! Da klokken var 10.30 besluttede jeg mig for at ringe efter min mor (hun bor i Roskilde og skulle nå hele vejen til Esbjerg) Hun skulle være med til fødslen, men jeg beroligede hende og sagde at der nok gik læææææænge endnu inden der rigtig skete noget, så jeg bad hende om at tage et bad og gøre sig klar stille og roligt inden hun trillede mod Jylland. Klokken 12 begyndte veerne at tage til og der var nu 5 minutter imellem dem. Jeg valgte at gå i bad og gøre mig klar og tænkte jeg måske lige skulle ringe til fødegangen og høre ad hvordan og hvorledes. De bad mig komme ind til tjek.Til tjekket blev det konstateret at jeg var 3 cm åben så jeg blev pænt sendt hjem igen da der var lang tid til jeg var i aktiv fødsel...Min mand og jeg kørte en tur i fakta og fyldte benzin på bilen og ligesom vi holder ind foran huset derhjemme går vandet! Vi ringer pænt til fødegangen og fortæller vi lige er kørt for 10 min siden o de beder os pænt om at komme tilbage. Vi når fødegangen kl. 14.30 og kl. 14.45 ankommer min mor. Mine veer tager voldsomt til i styrke og der er nu kun 1½-2 minutter imellem dem.Klokken 16.59 kom min lille prins til verden Min mand og jeg fik pænt besked af jordemoderen om at være tilbage igen om 2 års tid, for vi var da skabt til at sætte børn i verden sådan som vi klarede en fødsel Her er et billede af min lille putte prins
Hej alle I dejlige damerI lørdags vågnede jeg kl. 6.24 med smerter i maven og tænkte for mig selv om det mon kunne være veer? Smerterne vendte tilbage med ca. 8 minutters mellemrum, så jeg begyndte at mistænke at noget var under opsejling! Da klokken var 10.30 besluttede jeg mig for at ringe efter min mor (hun bor i Roskilde og skulle nå hele vejen til Esbjerg) Hun skulle være med til fødslen, men jeg beroligede hende og sagde at der nok gik læææææænge endnu inden der rigtig skete noget, så jeg bad hende om at tage et bad og gøre sig klar stille og roligt inden hun trillede mod Jylland. Klokken 12 begyndte veerne at tage til og der var nu 5 minutter imellem dem. Jeg valgte at gå i bad og gøre mig klar og tænkte jeg måske lige skulle ringe til fødegangen og høre ad hvordan og hvorledes. De bad mig komme ind til tjek.Til tjekket blev det konstateret at jeg var 3 cm åben så jeg blev pænt sendt hjem igen da der var lang tid til jeg var i aktiv fødsel...Min mand og jeg kørte en tur i fakta og fyldte benzin på bilen og ligesom vi holder ind foran huset derhjemme går vandet! Vi ringer pænt til fødegangen og fortæller vi lige er kørt for 10 min siden o de beder os pænt om at komme tilbage. Vi når fødegangen kl. 14.30 og kl. 14.45 ankommer min mor. Mine veer tager voldsomt til i styrke og der er nu kun 1½-2 minutter imellem dem.Klokken 16.59 kom min lille prins til verden Min mand og jeg fik pænt besked af jordemoderen om at være tilbage igen om 2 års tid, for vi var da skabt til at sætte børn i verden sådan som vi klarede en fødsel Her er et billede af min lille putte prins
mange gange tillykke
hvor er han dog en smuk lille dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder som en drømmefødsel og sikke et smukt resultat Stort tillykke med ham
Stort tillykke med ham, hvor er han skøn
Stort tillykke med jeres dreng, og sikker en dejlig fødsel!!!
Frøken J. skriver: Stort tillykke med den dejlige fødsel! Hvor er han dog VIDUNDERLIG!
Stort tillykke med den dejlige fødsel! Hvor er han dog VIDUNDERLIG!
Alba skriver: Tillykke, sikke fin han er.
Tillykke, sikke fin han er.
BabyBambi skriver: Åårh hvor er han dog bare lækker altså!!! Smelte smelte!! Kæmpe tillykke med den lille guldklump og veloverståede fødsel!!
Åårh hvor er han dog bare lækker altså!!! Smelte smelte!!
Kæmpe tillykke med den lille guldklump og veloverståede fødsel!!
Happiness skriver: Sikken en drømmefødsel! Og hvor er din guldklump bare vidunderlig!!
Sikken en drømmefødsel!
Og hvor er din guldklump bare vidunderlig!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ej en dejlig fødselsberetning. Og sikken lækker bettemand i har fået Jer. Kæmpe stort tillykke
Ej en dejlig fødselsberetning. Og sikken lækker bettemand i har fået Jer.
Kæmpe stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128