Hvor mange gange ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2009

HeY

NynneLP skriver:

Vi gjorde det hver dag, da jeg havde æl sidst.. Ved endnu ikke om der var bid.. Men håber

Held og Lykke
Krydser finger for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

HeY

Mathilde skriver:

Vi gjorde det samme dag som jeg havde positiv æl-test og dagen efter og så var der bid hos os

Held og lykke

Hvordan ku du vide der var bid, siden i ikk gjorde det 3 dag os ? heh ..

Anmeld

5. januar 2009

HeY

malou skriver:

brugte ikke æ-test... vi var bare sammen hele tiden... smiler og 14 dage efter sidste pille var jeg gravid

knus malou

Ihh, du os en af de heldige ..
de SÅ snyd

KraM

Anmeld

5. januar 2009

HeY

starsofheaven skriver:

Har aldrig testet det og har aldrig haft regelmæssigt mens havde det ikke i et halvt år da ejg blev gravid så derfor ahr jeg slet ikke haft styr på noget. Men ugen inden jeg blev gravid med Josephine havde jeg en spontan abort men vi vidste slet ikke at jeg var gravid.. men lev så hurtig gravid igen jo men det var slet ikke planlagt og vi gik med tanker omkring det i en uge hvor vi til sidst bare blev enige om at selvfølgelig skal vi da have det her barn, Jeg lider med at få cyster og det kan være svært for mig at holde på det barn men det lykkedes heldigvis og jeg blødte også meget i starten hvor vi så troede at nu havde jeg mistet det men det var normalt sagde lægen. men ellers gik hele mmnin graviditet rigtig godt!

Årrh .

det da dejligt at høre det hele gik godt for jer, selvom det ikke var planlagt ..
det jo super.

Anmeld

5. januar 2009

søz

du skal bare slappe af og lade vær med at tænke så meget på det... du bliver gravid når du mindst vender det!

vi havde prøvet over et år og havde faktisk opgivet, også lige pludselig var der 2 steger!

så tænk på noget andet, så skal det nok lykkes!

Anmeld

5. januar 2009

sundquist

Jeg har heller ikke brugt æl-tests men bare regnet min æl ud. De kloger siger at man skal have sex hver 2. dag i perioden. Vi var godt nok lidt sløve og fik det kun gjort 1 gang for hver æl. Ved min søn tog det 7 måneder og denne gang kun 3 måneder.
Min cyklus er meget stabil, jeg kan næsten sætte klokken efter min mens, så på min-mave.dk regnede jeg min æl ud og den side skriver start-datoen for chance for befrugtning og datoen for den egentlige æl. Vi havde sex aftenen før den dato og bingo.. Men som sagt er min cyklus og meget præcis med nøjagtig 28 dage imellem. Ellers er det nok sikrest at tage test.
Held og lykke..

Anmeld

5. januar 2009

Honningblomst

Hver dag fra tror jeg i den periode og ingen af os havde ikke lyst-griner-
Er blevet gravid første gang alle tre gange...desværre er jeg en af dem der bliver alt for let gravid..

Anmeld

5. januar 2009

HeY

søz skriver:

du skal bare slappe af og lade vær med at tænke så meget på det... du bliver gravid når du mindst vender det!

vi havde prøvet over et år og havde faktisk opgivet, også lige pludselig var der 2 steger!

så tænk på noget andet, så skal det nok lykkes!

Jeg prøver os at tænke på noget andet så godt som jeg kan - men den ger gang har vi ramt Æg-løsningen - håber det gir porte ..

Anmeld

5. januar 2009

HeY

sundquist skriver:

Jeg har heller ikke brugt æl-tests men bare regnet min æl ud. De kloger siger at man skal have sex hver 2. dag i perioden. Vi var godt nok lidt sløve og fik det kun gjort 1 gang for hver æl. Ved min søn tog det 7 måneder og denne gang kun 3 måneder.
Min cyklus er meget stabil, jeg kan næsten sætte klokken efter min mens, så på min-mave.dk regnede jeg min æl ud og den side skriver start-datoen for chance for befrugtning og datoen for den egentlige æl. Vi havde sex aftenen før den dato og bingo.. Men som sagt er min cyklus og meget præcis med nøjagtig 28 dage imellem. Ellers er det nok sikrest at tage test.
Held og lykke..

Jeg kan ikke sætte kl tid på osv ..
men har brugt Æg-løsningens teste den her gang, og har ramt den lige på slaget ..
så håber det giver porte

KraaM .

Anmeld

5. januar 2009

HeY

Eva skriver:

Hver dag fra tror jeg i den periode og ingen af os havde ikke lyst-griner-
Er blevet gravid første gang alle tre gange...desværre er jeg en af dem der bliver alt for let gravid..

Ihh . gid det var mig der var dig lige på det punkt .. - Ih altså !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.