Hvor mange gange ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2009

Diana...

vi gjorde det os hver dag men ikke pga ÆL for det ved jeg ikke hvornår jeg havet vi gør det bare hver dag af lyst og det lykkes for os 3 gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Mathilde

Vi gjorde det samme dag som jeg havde positiv æl-test og dagen efter og så var der bid hos os

Held og lykke

Anmeld

5. januar 2009

malou

brugte ikke æ-test... vi var bare sammen hele tiden... smiler og 14 dage efter sidste pille var jeg gravid

knus malou

Anmeld

5. januar 2009

SaNiNa

vi har gjort det dagene op til æl og i selv æl perioden og det har virket 3 gang nu. hvor jeg er blevet gravid med det sammen...

Anmeld

5. januar 2009

Fam. Madsen

jeg har aldrig brug æl-test...
men det tog os 2 år før det lykkes for os...

Anmeld

5. januar 2009

Mca<3

Ca hver anden dag for at være dækket ind ,, blev gravid i 2 ægge løsnings periode

Anmeld

5. januar 2009

starsofheaven

Har aldrig testet det og har aldrig haft regelmæssigt mens havde det ikke i et halvt år da ejg blev gravid så derfor ahr jeg slet ikke haft styr på noget. Men ugen inden jeg blev gravid med Josephine havde jeg en spontan abort men vi vidste slet ikke at jeg var gravid.. men lev så hurtig gravid igen jo men det var slet ikke planlagt og vi gik med tanker omkring det i en uge hvor vi til sidst bare blev enige om at selvfølgelig skal vi da have det her barn, Jeg lider med at få cyster og det kan være svært for mig at holde på det barn men det lykkedes heldigvis og jeg blødte også meget i starten hvor vi så troede at nu havde jeg mistet det men det var normalt sagde lægen. men ellers gik hele mmnin graviditet rigtig godt!

Anmeld

5. januar 2009

HeY

Nena skriver:

Hvor længe har i været igang med at prøve?

Siden slutningen af sommerferien ..

Kram

Anmeld

5. januar 2009

HeY

twinboys skriver:

Ja selvfølgelig... Har i prøvet længe... Det tog os 2½år men så var der også gevinst med to...

Majbritt

Vi har prøvet siden slutningen af sommerferien ..

Kraan

Anmeld

5. januar 2009

HeY

LotteN skriver:

så er det ikke nu jeg skal sige vi fik bid første gang det var muligt

Ihh , hvor var i heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.