Tulle bukser * skovens dyr * NYE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. august 2011

bullerbassen

babymusen skriver:

Hvor du opskriften til de bukser ??Noget man ku få af dig ??

Mønster er fra mini krea og kan købes på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

cnmigo

Måske et uden for emne spørgsmål, men kom til at tænke på om du evt. har nogle stofrester af disse design som du viser frem her? Mangler stofrester til mit "kludetæppe" jeg er ved at lave til min søn og datter - felterne er ca. 10x15cm store så det er ikke store rester jeg søger

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

cnmigo skriver:

Måske et uden for emne spørgsmål, men kom til at tænke på om du evt. har nogle stofrester af disse design som du viser frem her? Mangler stofrester til mit "kludetæppe" jeg er ved at lave til min søn og datter - felterne er ca. 10x15cm store så det er ikke store rester jeg søger

Hejsa

Det er helt iorden - bruger dem selv til at sy med - til lommer applikationer osv .. Desværre kan ikke hjælpe..

Anmeld

29. august 2011

cnmigo

bullerbassen skriver:

Hejsa

Det er helt iorden - bruger dem selv til at sy med - til lommer applikationer osv .. Desværre kan ikke hjælpe..

Okay

Takker for svar

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

cnmigo skriver:

Okay

Takker for svar

Håber du finder nogle  selv tak ...

Anmeld

29. august 2011

cnmigo

bullerbassen skriver:

Håber du finder nogle  selv tak ...

Ja håber jeg også Vil jo gerne have noget farverigt og gerne lidt "børnevenligt" men vil heller ikke købe metervarer, da det ikke skal være ensformigt og ja, det er vist lidt et svært projekt

*suk* og tak hihi

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

cnmigo skriver:

Ja håber jeg også Vil jo gerne have noget farverigt og gerne lidt "børnevenligt" men vil heller ikke købe metervarer, da det ikke skal være ensformigt og ja, det er vist lidt et svært projekt

*suk* og tak hihi

Kan man ikke gå i stpf forretning og spørge efter en stof prøve , ved ikke hvor meget man får men det er da et forsøg hver

Anmeld

30. august 2011

cnmigo

bullerbassen skriver:

Kan man ikke gå i stpf forretning og spørge efter en stof prøve , ved ikke hvor meget man får men det er da et forsøg hver

Det vaqr værd at overveje, tak.

Men der er nok grænser for HVOR mange prøver man kan/må få

Anmeld

30. august 2011

bullerbassen

cnmigo skriver:

Det vaqr værd at overveje, tak.

Men der er nok grænser for HVOR mange prøver man kan/må få

Det ved jeg faktisk ikke men var i stof2000 i sidste uge og købe stof , der var en farve jeg var i tvivl om, og der sagde hun at jeg bare kunne få en stof prøve.

Ellers må du ikke forskellige stofforretninger

Anmeld

30. august 2011

2721

Kan de laves med en grøn kant, sådan at de kan bruges til drenge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.