Uhh tiden går :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

CamillaValby

Kofoed. skriver:

Hihi, ja, de er ikke så hurtige som os andre

Men det var da også nogle specielle navne. Kan fornemme kæresten har en anden etnisk baggrund. Men de er meget søde. Dove

Dove skulle vist betyde bjørn eller noget i den stil på hebraisk.

Hans mor er dansk men hans fars familie er jøder dog ikke praktiserende på nogen måde.

Sofiya er det samme som Sofia jeg ville bare gerne have Y´et med i, så det ikke lignede det som alle andre vælger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Skønt med kort tid tilbage, jeg syntes at tiden snegler sig afsted, men jeg er også PISSE utålmodig altså !!! øv .. 

Hehe sådan en periode har jeg også haft. MEN prøver at nyde den sidste tid, og få set en masse mennesker jeg ikke har set længe

Men prøv evt at begynde at tælle dagene, så føler du at det går lidt stærkere

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

*Cille* skriver:

Jeg har termin i dag, men synes ligesom ikke der er nogen tegn på fødsel desværre

Held og lykke til jer. Den sidste tid flyver bare afsted!

Hold da op Men du ved at inden for de næste 14 dage så er den lille ude hos jer Men tror nu jeg ville have det på samme måde hvis jeg ramte termin hihi.

Ihh glæder mig til at tiden går

Anmeld

10. august 2011

chael

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Vil lige komme med en lille update

Der er nu under 50 dage til termin, og jeg fatter det stadig ikke

Vi kæmpede så længe og var igennem en del, og lige pludselig så lykkes det. Jeg har i dag 48 dage tilbage til termin og det er stadig ikke gået op for mig. Selvom at lille pigen ligger og sparker i maven for fuldskrue

Jeg får ikke sovet så meget om natten, har en masse vand i kroppen og vægten siger snart 16+ Men jeg forstår sleeeeeet ikke hvor de kilo er henne, for man kan slet ikke se at jeg har taget det på

Bare lige et lille indllæg fra mig

Uha ja, det er helt vildt, som tiden pludselig er fløjet afsted

Jeg har idag 49 dage til termin, og jeg syntes der var læææænge igen, men det er der altså bare ikke. Det er jo i næste måned GISP

Døjer med de samme ting som dig, vand i kroppen og besvær med søvn, men man må holde ud de sidste dage

Pøj pøj med det hele

*Camilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

chael skriver:

Uha ja, det er helt vildt, som tiden pludselig er fløjet afsted

Jeg har idag 49 dage til termin, og jeg syntes der var læææænge igen, men det er der altså bare ikke. Det er jo i næste måned GISP

Døjer med de samme ting som dig, vand i kroppen og besvær med søvn, men man må holde ud de sidste dage

Pøj pøj med det hele

*Camilla 33+0

Ejj så er der kun en dags forskel på os

ja alle de der skevanker de er ikke lige de fedeste hehe nu tæller j ikke så meget uger, men mere dage syntes med ugerne så virker der så længe til som du også siger hihi

Anmeld

10. august 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Hehe sådan en periode har jeg også haft. MEN prøver at nyde den sidste tid, og få set en masse mennesker jeg ikke har set længe

Men prøv evt at begynde at tælle dagene, så føler du at det går lidt stærkere

Ja det vil jeg så prøve, jamen jeg holder mig også i gang .. ellers bliver jeg direkte skør !!! hehe .. Men er sygemeldt indtil barsel, som jo så er snart, så dagene hjemme kan godt være lidt lange.

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Ja det vil jeg så prøve, jamen jeg holder mig også i gang .. ellers bliver jeg direkte skør !!! hehe .. Men er sygemeldt indtil barsel, som jo så er snart, så dagene hjemme kan godt være lidt lange.

Jeg har været sygemeldt siden 16+ tror jeg det var, og i starten havde jeg det virkelig svært med det. Men med tiden så nyder jeg det

Er i stille og roligt gået i gang med lillepigens værelse?

Anmeld

10. august 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Jeg har været sygemeldt siden 16+ tror jeg det var, og i starten havde jeg det virkelig svært med det. Men med tiden så nyder jeg det

Er i stille og roligt gået i gang med lillepigens værelse?

Vi er færdige (; men der er også kun 9 uger til termin, så det er dejligt at vi endelig er blevet færdige synyes jeg .. smiler. 

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Vi er færdige (; men der er også kun 9 uger til termin, så det er dejligt at vi endelig er blevet færdige synyes jeg .. smiler. 

Uhh du praler Hihi

Ej vi mangler heller ikke så meget, skal bare hænge nogle lamper op og en hylde. Og nogle malerier som min mor har lavet. Også vasker jeg først tøjet når vi kommer lidt tættere på

Men dejligt at i er blevet færdige

Anmeld

11. august 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Uhh du praler Hihi

Ej vi mangler heller ikke så meget, skal bare hænge nogle lamper op og en hylde. Og nogle malerier som min mor har lavet. Også vasker jeg først tøjet når vi kommer lidt tættere på

Men dejligt at i er blevet færdige

Hihi jamen altså hvis jeg ikke var klar, ville jeg få stress .. Jeg er slet ikke typen der holder til det der med at gøre tingene i sidste øjeblik :/ 

Skøøønt søde, så er i jo også næsten færdige. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.