Uhh tiden går :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2011

CamillaValby

Hej piger.

Vil lige komme med en lille update

Der er nu under 50 dage til termin, og jeg fatter det stadig ikke

Vi kæmpede så længe og var igennem en del, og lige pludselig så lykkes det. Jeg har i dag 48 dage tilbage til termin og det er stadig ikke gået op for mig. Selvom at lille pigen ligger og sparker i maven for fuldskrue

Jeg får ikke sovet så meget om natten, har en masse vand i kroppen og vægten siger snart 16+ Men jeg forstår sleeeeeet ikke hvor de kilo er henne, for man kan slet ikke se at jeg har taget det på

Bare lige et lille indllæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Kofoed.

Det bliver spændende hvornår hun kommer. Men ja, nu begynder tiden at gå hurtigt, der er stadig flere ting man skal nå, men tiden er knap, argh Her hedder det nu 39 dage til termin, ihh, glæder mig sindsygt.

Anmeld

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Vil lige komme med en lille update

Der er nu under 50 dage til termin, og jeg fatter det stadig ikke

Vi kæmpede så længe og var igennem en del, og lige pludselig så lykkes det. Jeg har i dag 48 dage tilbage til termin og det er stadig ikke gået op for mig. Selvom at lille pigen ligger og sparker i maven for fuldskrue

Jeg får ikke sovet så meget om natten, har en masse vand i kroppen og vægten siger snart 16+ Men jeg forstår sleeeeeet ikke hvor de kilo er henne, for man kan slet ikke se at jeg har taget det på

Bare lige et lille indllæg fra mig

Det er så dejligt. Nu skal du ikke få mig til at tude!   Åh jeg skal da se dig snart så?????  hvor bliver tiden af? 

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Kofoed. skriver:

Det bliver spændende hvornår hun kommer. Men ja, nu begynder tiden at gå hurtigt, der er stadig flere ting man skal nå, men tiden er knap, argh Her hedder det nu 39 dage til termin, ihh, glæder mig sindsygt.

Hehe ja er du helt vimmer det går såååå stærkt. Manden kan slet ikke følge med. Når der er en uge minre siger jeg det til ham, og han sagde i går puha det er jo lige om lidt Fik en god griner, da jeg kunne se en smule panik i ham.

Ejj det er jo også lige om lidt, jeg har fulgt dig meget Og jeg glæder mig så meget til hun kommer ud til jer

Har i fundet et navn ?

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er så dejligt. Nu skal du ikke få mig til at tude!   Åh jeg skal da se dig snart så?????  hvor bliver tiden af? 

Hihi det er de kære homoner smukke

Jamen du skal bare sige til når du er frisk på en café tur Så kan vi hygge lidt. Vil også så gerne se din fine mave også inden at de små kommer ud til os, så vi kan hygge lidt uden.

Også skal vi bagefter trille med vores barnevogne Ihh jeg glæder mig weehuuu

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Hehe ja er du helt vimmer det går såååå stærkt. Manden kan slet ikke følge med. Når der er en uge minre siger jeg det til ham, og han sagde i går puha det er jo lige om lidt Fik en god griner, da jeg kunne se en smule panik i ham.

Ejj det er jo også lige om lidt, jeg har fulgt dig meget Og jeg glæder mig så meget til hun kommer ud til jer

Har i fundet et navn ?

Hehe, samme her. Det gik op for kæreste at vi måske kun har en scanning tilbage nu, hvis hun skal ud to uger før termin. Han blev helt paf hihi.

Men ville nu gerne have set din mands udtryk

Ja ja, det fulde navn er længe valgt, men aner ikke om hun ligner det, hehe. Plus anden mellemnavnet er hemmeligt for familien (vis du ikke har fået det med, så er min svigerinde herinde så derfor er det ikke offentliggort herinde.

Hvad med jeres?

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Kofoed. skriver:

Hehe, samme her. Det gik op for kæreste at vi måske kun har en scanning tilbage nu, hvis hun skal ud to uger før termin. Han blev helt paf hihi.

Men ville nu gerne have set din mands udtryk

Ja ja, det fulde navn er længe valgt, men aner ikke om hun ligner det, hehe. Plus anden mellemnavnet er hemmeligt for familien (vis du ikke har fået det med, så er min svigerinde herinde så derfor er det ikke offentliggort herinde.

Hvad med jeres?

Hehe det ville jeg nu også gerne have set Åhh de kære mænd de er simpelhen for sjove.

Neej det må da være sprunget forbi mine øjne

Fornavn er vi næsten helt sikker på bliver Sofiya til mellemnavn Dove,

Som var min svigerfars hebraiske navn, også mandens efternavn det vil jeg så ikke skrive, da det kun er hans familie i dk der hedder det Og det ikke lige skal ligge på nettet hihi

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

CamillaValby skriver:

Hehe det ville jeg nu også gerne have set Åhh de kære mænd de er simpelhen for sjove.

Neej det må da være sprunget forbi mine øjne

Fornavn er vi næsten helt sikker på bliver Sofiya til mellemnavn Dove,

Som var min svigerfars hebraiske navn, også mandens efternavn det vil jeg så ikke skrive, da det kun er hans familie i dk der hedder det Og det ikke lige skal ligge på nettet hihi

Hihi, ja, de er ikke så hurtige som os andre

Men det var da også nogle specielle navne. Kan fornemme kæresten har en anden etnisk baggrund. Men de er meget søde. Dove

Anmeld

10. august 2011

Mauser.

Skønt med kort tid tilbage, jeg syntes at tiden snegler sig afsted, men jeg er også PISSE utålmodig altså !!! øv .. 

Anmeld

10. august 2011

*Cille*

Jeg har termin i dag, men synes ligesom ikke der er nogen tegn på fødsel desværre

Held og lykke til jer. Den sidste tid flyver bare afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.