fra tegnblødning/slimprop/begyndende veer til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Happiness

Jeg startede med veer i 21 timer, så gik slimproppen (jeg havde så imellemtiden fået klyx, selv om jeg kun var 3 cm åben), 20 min efter slimproppen gik vandet, 7 timer efter fødte jeg min søn

Men jeg var så 41+4 da veerne startede og 41+6 da jeg fødte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

170811

Mathilde skriver:

Jeg havde tegnblødning, begyndende veer og fødsel indenfor 25timer. Så ingen overspringshandlinger her

Og baby skal nok komme, men det er umuligt at sige hvornår. Dog er du højst sandsynligt begyndt at åbne dig lidt...så er er knap så lang vej

Snyd snyd snyd

Jeg har også stadig lidt veer her til morgen alligevel kan jeg mærke. Men det er måske 2 i timen, men de river noget. Skal ihvert fald koncentrere mig om dem, og de varer 1 minut eller derover. Men 2 veer i timen giver mig ingen baby :p

Anmeld

10. august 2011

170811

Mathilde skriver:

Jeg havde tegnblødning, begyndende veer og fødsel indenfor 25timer. Så ingen overspringshandlinger her

Og baby skal nok komme, men det er umuligt at sige hvornår. Dog er du højst sandsynligt begyndt at åbne dig lidt...så er er knap så lang vej

Og ja jeg vil også tro jeg har åbnet mig lidt, efter alt det tegnblødning. Det har ikke bare været et par dråber, har nok skiftet trusseindlæg 6-7 gange på en dag, hvor det har været fyldt med blod, men fg sagde det var fint også sagde hende jeg talte med i tlf også noget med: "det kan jo være vi ses i nat"! Blaaaah.

Anmeld

10. august 2011

Mathilde

170811 skriver:

Snyd snyd snyd

Jeg har også stadig lidt veer her til morgen alligevel kan jeg mærke. Men det er måske 2 i timen, men de river noget. Skal ihvert fald koncentrere mig om dem, og de varer 1 minut eller derover. Men 2 veer i timen giver mig ingen baby :p

Neeej der er nok lidt vej endnu det kan være livmoderen gør så meget forarbejde nu, at det bare lige pludselig siger smut 

Anmeld

10. august 2011

Happiness

Happiness skriver:

Jeg startede med veer i 21 timer, så gik slimproppen (jeg havde så imellemtiden fået klyx, selv om jeg kun var 3 cm åben), 20 min efter slimproppen gik vandet, 7 timer efter fødte jeg min søn

Men jeg var så 41+4 da veerne startede og 41+6 da jeg fødte

Hov, glémte at skrive at jeg havde tegnblødning kl 11, og veerne startede kl 23.00...

Anmeld

10. august 2011

170811

Happiness skriver:

Hov, glémte at skrive at jeg havde tegnblødning kl 11, og veerne startede kl 23.00...

Jeg vil nu også sige at hvis dit var gået i sig selv igen så havde det været VIRKELIG snyd

Tillykke med den lille, godt du nåede at komme igang inden igangsættelse

Anmeld

10. august 2011

dukke

170811 skriver:

Åh der er ikke mange solstråle historier til mig. Satans også

næ desværre ikke

Anmeld

10. august 2011

170811

Mathilde skriver:

Neeej der er nok lidt vej endnu det kan være livmoderen gør så meget forarbejde nu, at det bare lige pludselig siger smut 

Ja nu må vi se

p.s tillykke med at du skal læse jordemoder, det er sejt

Anmeld

10. august 2011

Mathilde

170811 skriver:

Ja nu må vi se

p.s tillykke med at du skal læse jordemoder, det er sejt

Mange tak

Og held og lykke med den kommende fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.