Ved godt at det her har været op sååå mange gange. Men jeg føler mig så snydt for min baby 
Jeg vågnede mandag med "veer" og tegnblødning - der var hele dagen 8-9-10 minutter imellem. også om natten. Slimproppen gik om aften og resten af den tirsdag morgen. Tirsdag havde jeg stadig "veer" med de der 8-9-10 minutters mellemrum. og blødte også stadig. gjorde jeg faktisk hele tirsdag også. (ikke for meget - har snakket med FG om det). Omkring kl 14 gik veerne i sig selv. omkring kl 20.00 kom de retur, dog med omkring 20 min imellem, men tilgengæld gjorde de mere ondt. Er vågnet flere gange i nat, hvor jeg har haft ondt, eller fået en "ve", men har ikke haft tid på dem i nat, har godt kunne sove sådan nogenlunde. Her til morgen har jeg kun lidt murren i maven.. :/
Hvad siger i? Hvor længe mon der går før jeg føder? Var helt sikker på det skulle være snart. Jeg ville have meget nemmere ved at acceptere at det hele er gået i sig selv igen hvis jeg nu KUN havde haft de hersens veer, men nu har jeg haft både veer, tegnblødning og slimprop - også sker der bare ikke mere. 
Øvøvøvøvøvøv. er 39+0 i dag 
Anmeld