fra tegnblødning/slimprop/begyndende veer til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.866 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. august 2011

170811

Ved godt at det her har været op sååå mange gange. Men jeg føler mig så snydt for min baby

Jeg vågnede mandag med "veer" og tegnblødning - der var hele dagen 8-9-10 minutter imellem. også om natten. Slimproppen gik om aften og resten af den tirsdag morgen. Tirsdag havde jeg stadig "veer" med de der 8-9-10 minutters mellemrum. og blødte også stadig. gjorde jeg faktisk hele tirsdag også. (ikke for meget - har snakket med FG om det). Omkring kl 14 gik veerne i sig selv. omkring kl 20.00 kom de retur, dog med omkring 20 min imellem, men tilgengæld gjorde de mere ondt. Er vågnet flere gange i nat, hvor jeg har haft ondt, eller fået en "ve", men har ikke haft tid på dem i nat, har godt kunne sove sådan nogenlunde. Her til morgen har jeg kun lidt murren i maven.. :/

Hvad siger i? Hvor længe mon der går før jeg føder? Var helt sikker på det skulle være snart. Jeg ville have meget nemmere ved at acceptere at det hele er gået i sig selv igen hvis jeg nu KUN havde haft de hersens veer, men nu har jeg haft både veer, tegnblødning og slimprop - også sker der bare ikke mere.

Øvøvøvøvøvøv. er 39+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

otlitrom

Jeg kan kun sige ud fra mine egne erfarnger, og det bliver ikke sød musik i dine ører.. Jeg havde sådan en tur 36+6 og et par dage frem... Jeg fødte 41+3... Det kan være i morgen ligeså vel som over termin...

for det er snart!

Anmeld

10. august 2011

dukke

Jeg havde det på samme måde som digJeg fødte først da jeg var 41+2 Men xxxx finger for dig

Anmeld

10. august 2011

Dianaaa

170811 skriver:

Ved godt at det her har været op sååå mange gange. Men jeg føler mig så snydt for min baby

Jeg vågnede mandag med "veer" og tegnblødning - der var hele dagen 8-9-10 minutter imellem. også om natten. Slimproppen gik om aften og resten af den tirsdag morgen. Tirsdag havde jeg stadig "veer" med de der 8-9-10 minutters mellemrum. og blødte også stadig. gjorde jeg faktisk hele tirsdag også. (ikke for meget - har snakket med FG om det). Omkring kl 14 gik veerne i sig selv. omkring kl 20.00 kom de retur, dog med omkring 20 min imellem, men tilgengæld gjorde de mere ondt. Er vågnet flere gange i nat, hvor jeg har haft ondt, eller fået en "ve", men har ikke haft tid på dem i nat, har godt kunne sove sådan nogenlunde. Her til morgen har jeg kun lidt murren i maven.. :/

Hvad siger i? Hvor længe mon der går før jeg føder? Var helt sikker på det skulle være snart. Jeg ville have meget nemmere ved at acceptere at det hele er gået i sig selv igen hvis jeg nu KUN havde haft de hersens veer, men nu har jeg haft både veer, tegnblødning og slimprop - også sker der bare ikke mere.

Øvøvøvøvøvøv. er 39+0 i dag

ta'daaaaah  du er i det mindste heldig at du har haft nogen tegn og har haft veer, det betyder jo at du snart får din baby

jeg er 39+6 idag, og er også meeeeeget utålmodig nu, heldigvis bliver jeg sat igang d. 17 hvis han ikke finder vejen ud selv

jeg krydser fingre for dig, og så  håber vi at  du snart får din bebs

Anmeld

10. august 2011

170811

kitty skriver:

Jeg kan kun sige ud fra mine egne erfarnger, og det bliver ikke sød musik i dine ører.. Jeg havde sådan en tur 36+6 og et par dage frem... Jeg fødte 41+3... Det kan være i morgen ligeså vel som over termin...

for det er snart!

Øvøv

Jeg var sikker på at nu var det nu! Med alle 3 tegn. Nu er min tålmodighed meget lille Jeg bliver heldigvis sat igang omkring termin så skal da kun gå en uge endnu hvis der ikke sker mere.

Kan tilgengæld mærke at alle de "veer" har rykket ham langt ned i bækkenet, for de sidste 2 døgn her, der har jeg fået mere ondt i skamben, bækken område, end jeg troede var muligt (Har bækkenproblemer i forvejen)

Anmeld

10. august 2011

170811

dukke skriver:

Jeg havde det på samme måde som digJeg fødte først da jeg var 41+2 Men xxxx finger for dig

Åh der er ikke mange solstråle historier til mig. Satans også

Anmeld

10. august 2011

170811

Dianaaa skriver:

ta'daaaaah  du er i det mindste heldig at du har haft nogen tegn og har haft veer, det betyder jo at du snart får din baby

jeg er 39+6 idag, og er også meeeeeget utålmodig nu, heldigvis bliver jeg sat igang d. 17 hvis han ikke finder vejen ud selv

jeg krydser fingre for dig, og så  håber vi at  du snart får din bebs

Krydser fingre for at du får nogle tegn snart

Jeg har termin den 17. og bliver sat igang omkring der, så jeg skal heldigvis "kun" være utålmodig en uge endnu :p

Anmeld

10. august 2011

Dianaaa

170811 skriver:

Krydser fingre for at du får nogle tegn snart

Jeg har termin den 17. og bliver sat igang omkring der, så jeg skal heldigvis "kun" være utålmodig en uge endnu :p

tak, ventetiden er bare sååå lang.. ALTSÅ !

men må bare prøve at slappe af og nyde den sidste tid, men hold da op det er svært at holde sig i ro..

Anmeld

10. august 2011

170811

Dianaaa skriver:

tak, ventetiden er bare sååå lang.. ALTSÅ !

men må bare prøve at slappe af og nyde den sidste tid, men hold da op det er svært at holde sig i ro..

Ja det synes jeg godt nok også at det er

MEN vi er nok ikke de eneste gravide der har haft den følelse ;D Hihi

Anmeld

10. august 2011

Mathilde

Jeg havde tegnblødning, begyndende veer og fødsel indenfor 25timer. Så ingen overspringshandlinger her

Og baby skal nok komme, men det er umuligt at sige hvornår. Dog er du højst sandsynligt begyndt at åbne dig lidt...så er er knap så lang vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.